aasen Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Hei. Har en '92 Passat G60Syncro, som avogtil ikke starter. Dette inntreffer gjerne fra halv tank og nedover. Når den ikke starter, er det bare å vente litt (10min elns), så starter den igjen. Noen ideer om hva dette kan skyldes? Trodde kanskje det skyldtes at luftingen til bensintanken var tett (var vakum hver gang jeg åpnet tanklokket), men det var det ikke. Kan det være kondens/vann i bensintanken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by aasen Hei. Har en '92 Passat G60Syncro, som avogtil ikke starter. Dette inntreffer gjerne fra halv tank og nedover. Når den ikke starter, er det bare å vente litt (10min elns), så starter den igjen. Noen ideer om hva dette kan skyldes? Trodde kanskje det skyldtes at luftingen til bensintanken var tett (var vakum hver gang jeg åpnet tanklokket), men det var det ikke. Kan det være kondens/vann i bensintanken? Prøv kondensfjerner, hadde samme problemet på caravellen før, og muligens noen slanger er løse slik det kommer kondens inn?? Viktig å ha full tank ofte for å unngå det!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg