Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med sånne folk??

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Hei, er et utdrag fra gjesteboka på sida til meg og en kamerat.

Navn: The Punisher

Fra: Fantomgruva

E-mail: Kast.en.diger.stein@stygg.blå.bora.no

IP: 130.67.18.208

Innlegg: Hadde vært morsomt og kasta en kampestein eller gått løs med balltre på en blå bora som hører hjemme der peppern gror.. og samma med eiern egentlig.. FYSJOM.. kanskje gjøre det?.. vi får se hvor full jeg blir i kvæll! Skåål

Jobber med å finne ut hvem d er... Men når jeg finner ut hvem...

Noen tips til hva j skal gjøre......

Har jo balltre selv oxo og kjører rundt m d i bilen pga sånne idioter.....

På bygda her jeg bor går det ik ann å skille seg ut i d hele tatt, janteloven ruler......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Hei, er et utdrag fra gjesteboka på sida til meg og en kamerat.

Navn: The Punisher

Fra: Fantomgruva

E-mail: Kast.en.diger.stein@stygg.blå.bora.no

IP: 130.67.18.208

Innlegg: Hadde vært morsomt og kasta en kampestein eller gått løs med balltre på en blå bora som hører hjemme der peppern gror.. og samma med eiern egentlig.. FYSJOM.. kanskje gjøre det?.. vi får se hvor full jeg blir i kvæll! Skåål

Jobber med å finne ut hvem d er... Men når jeg finner ut hvem...

Noen tips til hva j skal gjøre......

Har jo balltre selv oxo og kjører rundt m d i bilen pga sånne idioter.....

På bygda her jeg bor går det ik ann å skille seg ut i d hele tatt, janteloven ruler......

Du kan jo ikke gjøre noe med det, han har jo ikke utført det han skriver. Jeg regner med at det er kun for å provosere, en kompis av deg eller noe :)

Off-topic: Kunne du droppet SMS-språket? Det er veldig slitsomt å lese :) (ikke noe vondt ment, kun en oppfordring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har ikke det. Men er seriøst ment.... Han har visst noe av det samme når han går ut av Mirc så regner med at jeg snart finner ut hvem det er. Så regner jeg med at jeg Snakker med han... Får bare håpe det er en liten drittunge eller no

Jeg bare venter på at noe skal skje med bilen...

En del folk her som hater meg pga jeg har en grom bil og har hatt flere andre.....

Skal ikke tro du er noe eller skille deg ut....

Er et jævla høl....

Er ikke langt ifra Lillestrøm da....:D

Skal skjerpe skrivinga jeg....:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som noen som kjenner deg/vet hvem du er. Kan ikke være veldig vanskelig å få greie på det når du har ip'n vel ?

Med mindre du har vært på dama hans :D så må han jo ha store adferdsvansker og småborgertendenser. God gammel norsk bygdetulling altså.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Nei, han har ikke det. Men er seriøst ment.... Han har visst noe av det samme når han går ut av Mirc så regner med at jeg snart finner ut hvem det er. Så regner jeg med at jeg Snakker med han... Får bare håpe det er en liten drittunge eller no

Jeg bare venter på at noe skal skje med bilen...

En del folk her som hater meg pga jeg har en grom bil og har hatt flere andre.....

Skal ikke tro du er noe eller skille deg ut....

Er et jævla høl....

Er ikke langt ifra Lillestrøm da....:D

Skal skjerpe skrivinga jeg....:rolleyes:

Skaff deg en varm sovepose og sov i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står vanligvis 5 meter eller mindre fra senga.... Men parkerer jo andre steder og er jo ikke alltid hjemme. Har alarm å sånn men da blir det jo for sent uansett...

Bor litt over 20000 i de to kommunene her og stort sett alle under 30 vet hvem jeg er pga bilen..... Så mange å velge mellom. Jobber med sporinga av IP addressen, men har ikke internett hjemme så har fått noen kamerater til å prøve å finne det ut.

Mange bygdetullinger her ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også fra ei lita bygd. Ei sånn derre jævla Ap-bygd der man er ok bare hvis man er bonde eller jobber på kommunehuset.

De eneste som drev med Amcar var de med sterkt psykopatiske trekk og/eller storforbruk av alkohol uten etikett på kanna(!)

Siden jeg liker Amcars, ikke er psykopat, og ellers har et normalt forhold til alkohol, flyttet jeg og gjenopptok innteressen her jeg bor nå.

Det er heldigvis ikke sånn overalt.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Send pm om du trenger det!

Unnskyld at jeg spør, men hva er liksom planen da?

"Hei, hører du skriver dritt om en bil på internett"

- "Nei, det har jeg ikke gjort"

- " Vi har sporet IP-adressen til deg".

- "Da må det være en kompis av meg som har brukt maskinen eller noe, ikke vet jeg".

"-Ok. Hadet bra".

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delta og Turbo2: Sender PM jeg..... :D På forhånd takk.

Finner jeg ut hvem det er så er det ikke noe vits i å si at en kamerat... Særlig ikke hvis han bruker noe av det samme på Mirc som signatur......

Burde ha flytta ja, men har familie og noen gode venner her og da er det ikke så lett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider