Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med sånne folk??

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Originally posted by turbo2

Vi må være sikre på at det er rett mann..Så tar Delta opp batongen sin....Han er bare den neste i rekken..dette er ikke noe nytt..

Delta: seff skal du være med!!! Med Bad Boy Vanen!!

Jaha. Da spør jeg igjen: Hvordan kan dere bevise hvem som skrev dette? En IP-adresse følger jo ikke en person.

I tillegg, dersom jeg hadde vært vedkommende, hadde ikke lysten på å gjøre dette blitt noe mindre etter et ublidt møte med en stokk. Bare en tanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Delta og Turbo2: Sender PM jeg..... :D På forhånd takk.

Finner jeg ut hvem det er så er det ikke noe vits i å si at en kamerat... Særlig ikke hvis han bruker noe av det samme på Mirc som signatur......

Burde ha flytta ja, men har familie og noen gode venner her og da er det ikke så lett.....

Er det gamle bilen til Christer du har kjøpt ("Mygirl")

Er vel bare å finne ut hvem det er så tar vi plutselig ett streetmeet på plenen hans eller.no sånt:D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, gamle bilen til Christer... Er ikke populært å ha noe kult på bygda her......

Han truer meg, jeg gidder ikke vente på at noe skal skje.....

Nei, Ip følger ikke person. Men slår noen bilen min med et balltre og jeg ikke ser hvem det er. Hvordan skal jeg bevise hvem det er..... Og vet folk hva som skjer med de om de kødder med noen på den måten så tenker de kanskje seg litt om.

Går noen løs på balltre på bilen så kommer ikke jeg til å bruke det....

Blir nok førstesiden på noen aviser... Sinnsyk i gjerningsøyeblikket..... Mange som har vært de. Og folk som er interressert i bil vet hvor mye en bil kan bety.....

Fint.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, gamle bilen til Christer... Er ikke populært å ha noe kult på bygda her......

Han truer meg, jeg gidder ikke vente på at noe skal skje.....

Nei, Ip følger ikke person. Men slår noen bilen min med et balltre og jeg ikke ser hvem det er. Hvordan skal jeg bevise hvem det er..... Og vet folk hva som skjer med de om de kødder med noen på den måten så tenker de kanskje seg litt om.

Går noen løs på balltre så kommer ikke jeg til å bruke det....

Blir nok førstesiden på noen aviser... Sinnsyk i gjerningsøyeblikket..... Mange som har vært de. Og folk som er interressert i bil vet hvor mye en bil kan bety.....

Fint.:)

Jeg hadde selvfølgelig blitt fly forbanna om noen skulle gjort dette mot meg. Poenget mitt er at det er litt drøyt å komme og true en person med slagvåpen, når ingenting har skjedd med bilen. Spør du meg har bilmiljøer allerede nok negativ omtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du føler det, Borabora.. Det er utrolig hvor hissig man kan bli når noen truer med å ødelegge bilen din.. Er på samme måten selv.. At noen boller dama mi driter jeg i, men når det er snakk om bilen, så er det personlig..

Regn meg inn hvis det skjer noe..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er et utdrag fra gjesteboka på sida til meg og en kamerat.

Navn: The Punisher

Fra: Fantomgruva

E-mail: Kast.en.diger.stein@stygg.blå.bora.no

IP: 130.67.18.208

Innlegg: Hadde vært morsomt og kasta en kampestein eller gått løs med balltre på en blå bora som hører hjemme der peppern gror.. og samma med eiern egentlig.. FYSJOM.. kanskje gjøre det?.. vi får se hvor full jeg blir i kvæll! Skåål

Jobber med å finne ut hvem d er... Men når jeg finner ut hvem...

Noen tips til hva j skal gjøre......

Har jo balltre selv oxo og kjører rundt m d i bilen pga sånne idioter.....

På bygda her jeg bor går det ik ann å skille seg ut i d hele tatt, janteloven ruler......

Nå tenker jeg bare en ting..

Hvor jævla paranoid er det egentlig mulig å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Nå tenker jeg bare en ting..

Hvor jævla paranoid er det egentlig mulig å bli?

Kall det paranoid hvis du vil.

Men har fortsatt ikke lyst det skal skje noe med bilen min. Men det er lettere det enn å stå ansikt til ansikt med noen....

Og tror det er fler enn meg her som hadde reagert om de hadde fått sånne meldinger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall det paranoid hvis du vil.

Men har fortsatt ikke lyst det skal skje noe med bilen min. Men det er lettere det enn å stå ansikt til ansikt med noen....

Og tror det er fler enn meg her som hadde reagert om de hadde fått sånne meldinger.....

Det er vel mye bedre å banke opp en eller annen som kom med en liten fleip på nett ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Det er vel mye bedre å banke opp en eller annen som kom med en liten fleip på nett ja..

Finnes mye gærninger rundt om kring.... hva gjør at du kan si at akkurat dette er en fleip med mindre du har skrevet det selv/kjenner den som har gjort det?

Better to be safe than sorry sier jeg...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Finnes mye gærninger rundt om kring.... hva gjør at du kan si at akkurat dette er en fleip med mindre du har skrevet det selv/kjenner den som har gjort det?

Better to be safe than sorry sier jeg...

Hallo..

Jeg tror det er en god del personer her som mangler bakkekontakten fullstendig.

At turbo2 manglet enhver form for bakkekontakt er gammelt nytt.

Men mener dere virkelig at det er bedre å banke opp et uskyldig menneske enn å få litt skader på en BIL som tross alt er en materiell ting?

Skal vi begynne å idømme dødsstraff til alle vi tror kan komme til å utføre noe galt en gang i fremtiden og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider