Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med sånne folk??

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Originally posted by Corvette

Hallo..

Jeg tror det er en god del personer her som mangler bakkekontakten fullstendig.

At turbo2 manglet enhver form for bakkekontakt er gammelt nytt.

Men mener dere virkelig at det er bedre å banke opp et uskyldig menneske enn å få litt skader på en BIL som tross alt er en materiell ting?

Skal vi begynne å idømme dødsstraff til alle vi tror kan komme til å utføre noe galt en gang i fremtiden og?

Hallo?!?!

Mener bare en trussel skal taes på alvor...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nitewlkr

Når han har kommet med en slik trussel er han dessuten ikke uskyldig lenger.... skriftlige trussler er straffbart

Forøvrig, det var ikke en skriftlig trussel ut fra det jeg har lest i denne tråden, det var et ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...neivel

Du skjønte ikke hvorfor jeg skrev det? "Better safe than sorry", er ditt syn på saken.

Altså sier du at det er best å banke vedkommende som for alt både du og jeg vet, kun har skrevet en litt "makaber" spøk. Videre tviler jeg på at du / dere klarer å finne ut av hvem dette er, og om dere skulle klare dette, tror jeg det blir enda verre å bevise at det faktisk var den og den personen som satt ved tastaturet på den og den maskinen.

Du kan sikkert selv tenke deg hva politiet tenker om scenarioet:

- En person skriver en "trussel" (Jeg velger å sette i anførselstegn, da jeg anseer muligheten for at vedkommende faktisk utfører hærverket som meget, meget liten) på internett.

-Tre-fire personer møter opp på døra til en person og banker han opp.

Spør du meg, er det ikke vanskelig å se hvem som faktisk skriver "den største" trusselen her.

Når du i tillegg vet at politiet frekventerer disse sidene, er det faktisk ikke så vanskelig å trekke den konklusjonen at det er best å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Du skjønte ikke hvorfor jeg skrev det? "Better safe than sorry", er ditt syn på saken.

Altså sier du at det er best å banke vedkommende som for alt både du og jeg vet, kun har skrevet en litt "makaber" spøk. Videre tviler jeg på at du / dere klarer å finne ut av hvem dette er, og om dere skulle klare dette, tror jeg det blir enda verre å bevise at det faktisk var den og den personen som satt ved tastaturet på den og den maskinen.

Du kan sikkert selv tenke deg hva politiet tenker om scenarioet:

- En person skriver en "trussel" (Jeg velger å sette i anførselstegn, da jeg anseer muligheten for at vedkommende faktisk utfører hærverket som meget, meget liten) på internett.

-Tre-fire personer møter opp på døra til en person og banker han opp.

Spør du meg, er det ikke vanskelig å se hvem som faktisk skriver "den største" trusselen her.

Når du i tillegg vet at politiet frekventerer disse sidene, er det faktisk ikke så vanskelig å trekke den konklusjonen at det er best å la være.

Har aldri nevnt noe om å banke opp noen og mener selvsagt ikke at det er løsningen... mente at man bør forsikre seg om det er en trussel eller som corvette kaller det en "fleip"

Jeg ville funnet ut om "trusselen" er reel ved å finne ut hvem vedkommende er først.... når vedkommende i tillegg skriver "får se hvor full jeg blir" så er det jo ikke ukjent at folk kan finne på endel ting de normalt ikke ville gjort når de er berusede....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri nevnt noe om å banke opp noen og mener selvsagt ikke at det er løsningen... mente at man bør forsikre seg om det er en trussel eller som corvette kaller det en "fleip"

Jeg ville funnet ut om "trusselen" er reel ved å finne ut hvem vedkommende er først.... når vedkommende i tillegg skriver "får se hvor full jeg blir" så er det jo ikke ukjent at folk kan finne på endel ting de normalt ikke ville gjort når de er berusede....

Beklager, da har jeg misforstått deg. Til dere andre som går rundt og skal banke opp den ene og den andre: Tenk dere litt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider