Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med sånne folk??

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Navn: The Punisher

Fra: Fantomgruva

E-mail: Kast.en.diger.stein@stygg.blå.bora.no

IP: 130.67.18.208

Innlegg: Hadde vært morsomt og kasta en kampestein eller gått løs med balltre på en blå bora som hører hjemme der peppern gror.. og samma med eiern egentlig.. FYSJOM.. kanskje gjøre det?.. vi får se hvor full jeg blir i kvæll! Skåål

Altså.. Det at du har lyst til å ødelegge den blåe Bora'n, det må ha noe med at du enten har et problem med det at den bilen er tøff og du har lyst på en sånn, ELLER at du ikke takler å klarer det at en person har et eget syn og bruker sin kreativitet for å utfolde det med styling osv på bilen sin..

Isåfall. Det er tåpelig å drive å skulle ødelegge for andre. Og om du i såfall skulle gjøre det, ta det en gang han ser på, en gang han kan stoppe deg, og du kanskje får som fortjent? Det er feigt å gjøre det på natta når han sover. Tåpelig, er du tøff, så skal du være tøff, å da skal du kunne gjøre det om du er edru og midt på dagen.

Dessuten er det ikke så lurt å paste det inn her i gjesteboken som logger dato og ip adresse. Når det gjelder trussler, så kan han vel gå til anmeldelse og man finner ut hvem du er..

Bare sånn at du har noe å tenke på..

Taper

Prøvde å skrive det inn, men trur ikke jeg fikk lov pga at det tok så mye plass.. Men men..

Har han skrevet noe på irc også? Ta ip'n hver gang han er på IRC

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har selv vert offer for smålighet og penisforlenger misunnelse.

Da jeg bodde i den lille bygda Ålesund, var der nok av idioter som ville ødelegge.

Fikk sparket inn forskjermen på en Corrado, knekt antenner og oppripet en golf gti+ nøkkel langs hele siden på en pickup jeg hadde.

Har noen noe imot meg, kom heller og prøv og slå meg ned.

Er for og gi personer bak slike trusler som er omtalt, skikkelig juling. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Har selv vert offer for smålighet og penisforlenger misunnelse.

Jævli bra uttrykk!! :D

Vet akkurat hvordan det er. Går nesten ikke en uke mellom hver gang jeg får slengt ett eller annet dritt basert på misunnelse etter meg. Slik vil det altid være også. Ikke alle har mulighet til å kjøpe seg dyr bil, det handler om prioritering. Det fins to type mennesker av dem som ikke har råd eller vil prioritere bil. Vi har dem som syns det er moro å se andre som har oppfylt drømmen sin og kjøpt bilen de har ønsket seg. Også har vi dem som blir grønn av misunnelse når dem ser andre har noe dem liker.

mine 0,02$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

Forresten..Hvor ligger Brandbu ?!?! Hørte bare at du nevnte at d ikke lå så langt unna Lillestrøm...

Hvis du kjører i fra Jessheim, så dra til Nannestad via Gardermoen, og ved Maura tar du til venstre i rundkjøringen mot Roa. Og etter en ekstremt morsom og svingete skogsvei er du i nærheten av Brandbu. (Nesten)

Eller så drar du til Hurdal og følger skiltene til Brandbu derfra! :)

Om ett år er den nye veien mellom Lunner og Gardermoen ferdig, så da kan vi kjøre skytteltrafikk over til Hadeland for å banke alle som ypper seg på Bora`er! :D

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa ... kan ikke helt se for meg at det å banke han vil gjøre lysten hans til å faktisk gå til angrep på bilen noe mindre. Kommer det 4 personer på døra mi og banker meg for noe jeg har sagt blir det masse styr, så tar jeg med meg 4 personer og ringer på døra til han som sto bak og lar han se på bilen hans få juling, deretter hadde han oxo fått som fortjent.

men jeg er en rolig person som ikke har altfor mange uvenner som hadde gøddi og ringt på døra mi for så å banke meg opp. Det er da vel ingen grunn for å starte en krangel for noe som en person har sagt/skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt prøver å finne ut hvem det er......

Og det med å bevise hvem det er i retten er helt noe annet.

Greit nok det men har ikke tenkt å ta med dette i retten.....

Kommer heller ikke til å komme 4 stk på døra hans.......

Hvis noe skjer så er det jo ikke sikkert at det er min skyld.....

Kan jo hende han har fler uvenner når han er sånn.....:D

Og det kan jo hende at det blir vanskelig å dytte rullestolen hans dit jeg er.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg har lest svarene her, forstår jeg at det beste er å annmelde saken til politiet. jeg angrer nå på at jeg tok en så bråkjekk tone, det er trossalt mennesker og ikke ting vi snakker om!! At rettsvesnet er rette innstangs er det ingen tvil om! Angrer nå forresten også på at jeg spøket med gamle torpedo metoder og gate justis. Forstår nå at dette ALDRI er veien å gå!!!

Vent til han har knust bilen din, så ringer du politi! Det kan jo også hende at det var tomme trusler også, det er jo en spøk du ikke må ta på vei for...Det er jo bare snakk om 150 000-200 000 kroner her. Man banker tross alt ikke opp noen over disse summene.

Beklager dette å håper ikke noen er sinte på meg...

Turbo2

Lenke til kommentar
Del på andre sider