Gå til innhold

Effeltøkning Golf IV

Ranger emnet


Skelly2Step

Anbefalte innlegg

Har en 1999 Golf IV med 1.8 motor (ikke turbo eller 4motion) og vil gjerne ha mer effekt. Ingen tunere som kan chippe den nær hvor jeg bor, og strever med å finne både deler og verksted som er villig til å f.eks sette i turbo. Lurer på hva dere syns, er det helt håpløst? Jeg har lyst på mer effekt, men jeg vil helst ikke gi slipp på bilen siden den er i veldig god stand og jeg aldri har hatt problemer med den. Har også lite peiling på å skru motor selv, så vil helst at en proff skal gjøre det. Setter også pris på tips om verksted i nærheten av Molde som er mer villig til å trimme 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår