Gå til innhold

Purken lite å gjøre på ?

Tuning God

Anbefalte innlegg

Hehe...

Ble tauet i går pga jeg ikke hadde speil på bilen.

Purken har nå IGJEN funnet ut at de skal sende ungdommer på kontroll på biltilsynet.

Jeg fikk to feil.

Speil (lå baki bilen for de skulle til lakking)

Lydsignal (ratt fra en vingebil)

Forklarte dette til biltilsynet, men måtte likevel komme ned på etterkontroll.

Måtte jo skrive noe mangler på meg siden de ikke kunne ta noe annet... ellers var bilen strøken ;) Kjekt å vite egentlig...

se

www.carstyling.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er cosworth ratt værtfall... har ikke sett det i noen andre biler.

Så to vingebiler på nettet som hadde det rattet, så regnet med det var originalt.

Men det var værtfall ikke fløyteknapp i midten, sånn som 87+ har . Eldre modeller har jo fløyte på blinklys hendelen.

se

www.carstyling.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte på gamlerattet, viste den og byttet igjen ... ;)

rattet mitt er ganske tjukt... ikke plastikk værtfall..

veldig godt å kjøre med.

Noen som vet hvor detta stammer fra ?

(Tjukt, mykt ratt... er vel muliggens skinnratt (værtfall ikke plastikk), ikke tut i midten ??)

se

www.carstyling.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Curb

Når det gjelder tuta kan du gjøre det samme som jeg gjorde når jeg ble sendt til biltilsynet.

Jeg koblet til tuta med en trykkbryter som jeg la under rattkonsollen. når jeg kjørte inn på biltilsynet for ny sjekk sørget jeg for å tute et par ganger,og de sjekket da ikke om tuta var på rattet...for den hadde de jo hørt at funka... he he :D

såvidt jeg vet er det ikke påbudt at hornet sitter på rattet!

Originally posted by Larsen

rattet mitt er ganske tjukt... ikke plastikk værtfall..

veldig godt å kjøre med.

Noen som vet hvor detta stammer fra ?

(Tjukt, mykt ratt... er vel muliggens skinnratt (værtfall ikke plastikk), ikke tut i midten ??)

...det er vel ikke treeiket også vel? Hørest veldig ut som IS-ratt ;) Ganske lite (12"), tjukkere enn vanlig CL-ratt osv.. passe mykt.. har ikke tut i midten selvom det kan se slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

...det er vel ikke treeiket også vel? Hørest veldig ut som IS-ratt ;) Ganske lite (12"), tjukkere enn vanlig CL-ratt osv.. passe mykt.. har ikke tut i midten selvom det kan se slik ut.

ja ... 12" var nå å ta litt i .. er vel heller 13" værtfall.. men er mindre og mye tjukkere enn ett vanlig CL ratt....

Men jeg kjøpte en IS til delebil nå nettopp, der var ikke sånt ratt...

Så må være fra gamletypen IS værtfall...

se

www.carstyling.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider