trinord84 Skrevet September 14 Rapporter Share Skrevet September 14 Ble stoppet i kontroll, og fikk bruksforbud frem til jeg hadde byttet bremsekloss bak. Nå når jeg har gjort det, kan jeg da kjøre den igjen, eller hvordan gjør man det? Er den fortsatt ulovlig å kjøre før jeg har fått visst frem at klossen er byttet bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 14 Rapporter Share Skrevet September 14 Muntlig eller skriftlig? Dersom du fikk mangellapp så må bilen vises for at SVV skal slette mangel. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GregS Skrevet September 14 Rapporter Share Skrevet September 14 4 timer siden, trinord84 skrev: Ble stoppet i kontroll, og fikk bruksforbud frem til jeg hadde byttet bremsekloss bak. Nå når jeg har gjort det, kan jeg da kjøre den igjen, eller hvordan gjør man det? Er den fortsatt ulovlig å kjøre før jeg har fått visst frem at klossen er byttet bak? Hvis bilen fortsatt har en gyldig EU-kontroll og fristen ennå ikke har gått ut, kan du trygt kjøre bilen tilbake til samme sted for at de skal sjekke bilen og bekrefte i systemet at alt er i orden. Hvis fristen allerede har gått ut, kan du ikke kjøre bilen, med mindre du låner røde skilter eller transporterer den med en tilhenger Siter Bilverksted på timebasis - Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg