Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Ford Focus ST (2013 mod) som fusker/mister motorkraft innimellom om morra`n.

Får opp en feilmeldingen: motor feilmelding og service påkrevd nå.

Fuskingen er borte så lenge jeg holder clutch`n inne og ruser bilen,men er tilbake med engang jeg slipper den for å kjøre videre.

Men feilen blir "helt" borte når jeg starter bilen på nytt etter en stund.

Noen som har vært borti denne feilen før og vet hva det er??

F01A03B3-A4CE-4681-8DF0-1B21F2DA370E_1_201_a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ST250 skrev:

Hei

Jeg har en Ford Focus ST (2013 mod) som fusker/mister motorkraft innimellom om morra`n.

Får opp en feilmeldingen: motor feilmelding og service påkrevd nå.

Fuskingen er borte så lenge jeg holder clutch`n inne og ruser bilen,men er tilbake med engang jeg slipper den for å kjøre videre.

Men feilen blir "helt" borte når jeg starter bilen på nytt etter en stund.

Noen som har vært borti denne feilen før og vet hva det er??

 

Må leses ut feilkoder med diagnoseapparat. Alt annet blir bare spekulering. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort på merkeverksted her i landet og de fant ikke konkret ut hva det var, men med råd fra svenske eksperter så kunne det være gass-spjelhuset eller hjernen. Så det hadde vært greit å vite konkret hva det er i og med at å bytte dette koster rundt kr 40 000,- for begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår