Sveine1 Skrevet September 29 Rapporter Share Skrevet September 29 Hei, sikkert et ganske kjent tema. Jeg har fått 4-5 rustskader på karosseriet mitt. Jeg fikk en pris på 35k kroner hos MPS bilskade og lurer på om jeg bør ta denne prisen, selvom jeg syns det kanskje var litt mye. De som er ekspert på rust på bil, ser noe av denne rusten ut som den er kommet fra innsiden? Om dette går på VW sin rustgaranti eller ikke? (En annen ting, er det noen her i Bergen eller Vestland som og jobber med overflate rust eller kunne anbefalt meg noen som tar overflate rust) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 29 Rapporter Share Skrevet September 29 Dette er nok ikke kommet fra innsiden, men fra steinsprut eller gnag mot lakken. Vet Skoda har utbedret skade mellom bakskjerm og bakfanger på garanti så du kan gjøre et forsøk, identisk problem som på din, men resterende går ikke på rust garanti. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg