bmk Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Åssen er det med flames i norge.....???? Har selv klistret litt på min... :D litt dårlige bilder.....og det er ikke ferdig...det skal jag fixe i morra.. Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Tre år siden vi begynte med flammer i Norge sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Gamlebilen din er bare rett og slett nydelig. Din bil som gjorde utslaget for at jeg skal ha den type polo til samboeren når pengene kommer.:D Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Kid-A Tre år siden vi begynte med flammer i Norge sombrero Jo jeg vet at du hadde flames......men du er den eneste som jag sett ( på en polo mener jeg)......;) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg