pettergutt Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Jeg så en videosnutt en gang av en kar i statene som bøffa en tank og kjørte som en villmann rundt i et boligområde, med masse snut etter seg. Snuten kunne ikke gjøre stort siden fyren i tanksen gjorde mest som han ville, kjørte over biler og rev med seg ting som sto i veien. Det endte med at han ble sittende fast oppå en betongkant etter forsøk på å bytte til motgående fil på en motorvei. Selv da fikk de ikke tak i han på en god stund siden han låste seg inne i tanksen og ikke ville komme ut. Er det noen som har, eller vet hvor jeg kan få tak i dette klippet? Mener det var fra en eller annen nyhetskanal som fulgte det hele fra helikopter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 De tok han med et pistolskudd fra ene tårnluka.Den var åpen.Vet desverre ikke hvor klippet er på nett men en må vel søke endel Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Har søkt etter det klippet mange ganger, uten hell :( Tar meg en google etter klippet nå, se om lykken min er snudd Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 jah, var på en nyhets kanal, tok helt av! nesten som jeg gikk å henta meg brus å potetgull, ente med ei bly kula i hode på han gitt.... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 *friste friste* ? Grr , skulle nesten ikke vært lov å fortelle om slike klipp, jeg bare MÅ se det :) Si i fra om noen finner den! :D Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Prøv denne: http://play.rbn.com/?url=rbn/bill/g2demand/misc/armor/stolen_M60.rm&proto=rtsp fant endel på http://www.srmcreations.com/a19k20/index2.html Vil du se hvordan det er å kjøre en stridsvogn http://a19k20.tripod.com/tankride.htm Trykk på Tank ride Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Jeg klarer ikke å åpne den ? Kan du gi meg en annen link til den siden der du fant den ? Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kRYTEC Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Installer real player så får du nok sett den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Hvilke ord er lurt å søke etter tro? Tror også klippet gikk som et innslag i Cops eller Politi i USA eller noe sånt på Tv-Norge en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Helt uvirklig lite informasjon å finne om denne episoden. Fant dette av informasjon på en side. Does anyone remember the incident in California where an ex-marine with mental illness...actually STOLE a tank, and drove down the highway...smashing anything in his path? What's more, he was a former tank gunner...so he DID know how to operate the tank and its hardware. Fortunately, he did not employ the weapons. He was finally subdued by BRAVE police officers who climbed on top of the turret, and managed to open the hatch. After timeless requests for the suspect to stop the tank and surrender, the officers did what they had to do to protect the citizens. Shawn Nelson er navnet på personen som stjal tanksen Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Ja det er ganske utrolig at et så fett klipp kan være så fraværende på nettet. Hvilken side fant du den teksten, og hva søkte du etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Er visst laget en dokumentar om hele episoden, som heter "Cul de Sac A Suburban War Story" Visst du søker etter "Shawn Nelson tank" finner du mye Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 jeg har den videoen du snakker om, men jeg har ingen plass og legge den ut på. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 det er vel noen som kan fikse en ftp uload til deg vel., min ftp er nede :( Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Hmm....ja det må vel være noen som har plass. Selv har jeg bare 25mb på en server jeg har hjemmesiden min, og det er vel sikkert litt lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg