Ostby Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 tenk hvis det ikke hadde vært en ferrari som så sånn ut.. da hadde denne vært SYKT rå. Jeg synes den er heftig. Bare det er motor som matcher utseendet. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Gufle Takk, takk, det er kjekke ord å høre når det hagler med negativ kritikk. (og JA, jeg har nok fått hørt LITT, ja.........) ;) Synes bilen din så meget rå ut jeg, Men husk det viktigste av alt er at du selv liker bilen ikke hva andre mener, spør meg har vært på samme sted folk likte ikke motoren jeg hadde i min tidligere opel siden det var en v8 rover, så det blir sikkert ikke bedre nå når jeg kommer med skyline i en ascona he he he stå på fin bil, og tøm ei hagle etter de som riper opp bilen din Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Ostby tenk hvis det ikke hadde vært en ferrari som så sånn ut.. da hadde denne vært SYKT rå. Jeg synes den er heftig. Bare det er motor som matcher utseendet. Er vel en c20let som står i den? 2 liter turbomaskin.. Bilen har vel også 4x4 trodde jeg :) Så, går nok bra ja ;) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Stilig for å være en Calibra, men den er jo nettopp det - en Calibra. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 testarossa look:rolleyes: er kun for illsinte italienere etter min mening. men som sagt tidligere i posten; det som teller er at du liker bilen din:) vi andre sier bare hva vi mener vi:cool: stå på Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Kul bil, mye jobb!!! Ikke hør på hva andre sier negativt om bilen din. Alltid noen som lever opp til jante loven... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Det var en kul farge, men så mye bredding på den bilen der liker jeg bare ikke.. Men det er sikkert lagt en del jobb i den.. så uansett respekterer jeg at han syns det ser fett ut. Ingen gjør ting med bilen sin som de SELV ikke liker.. Bra jobb, fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg