mjepson Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Noen som har prøvd disse anti senk klossene man får kjøpt på bilextra? Sånn man setter inn fjæren slik den ikke trykkes sammen så mye.... Blir litt mykt bak og kan ikke kjøre mer enn 2 i bilen med nye felgene. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Spar heller pengene dine og kjøp gewinde når du får råd :) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 jeg kjøper såfort jeg finner ett rimelig bra til rimelig penge på ebay...men skal jo kjøre imellomtiden, og litt flaut å si "ehm nei du må ta taxi jeg har bare plass til 1" :D blir jo selverklært råne da... litt flaut Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 har montert slik "heveklosser" og kjørt stavanger - Bergen med dem. Var iallefall bedre enn å ikke ha dem, men med 3 stykk i bilen ble det endel subbing bak. Valsing blir det neste. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by mjepson har montert slik "heveklosser" og kjørt stavanger - Bergen med dem. Så det var din bil jeg så i Bergen sentrum forige helg altså. Stod parkert like ved Fotball pub'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 hehe stemmer det, bodde på hotellet oppfor puben :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Lett å kjenne igjen med MINT bakpå.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 :D Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Polo4RS3 Spar heller pengene dine og kjøp gewinde når du får råd :) Får jo grisebillig gewinde på ebay d: d: Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 jada, jeg sjekker hver dag... bare venter på noe bedre enn de billigste til 300 Euro. Har vært noen greie brukte H&R og KW, må bare vente til en god deal kommer. ER vel best å satse på de merkene selv om de kanskje er brukt ett år, enn f.eks. nytt sett med Supersport, FK AK eller Raceland. Dem er vel ikke særlig stive? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by mjepson jada, jeg sjekker hver dag... bare venter på noe bedre enn de billigste til 300 Euro. Har vært noen greie brukte H&R og KW, må bare vente til en god deal kommer. ER vel best å satse på de merkene selv om de kanskje er brukt ett år, enn f.eks. nytt sett med Supersport, FK AK eller Raceland. Dem er vel ikke særlig stive? EEEh... er ikke det at dem er stive.. har hørt at supersport er kanon stive! har supersport dempere, og det er knallhardt. Er ikke bare det det kommer an på. Skal selv kjøpe sånn formel k gewinde til mutteren sin polo 6kv.. Må bare gidde å gå igang. Hadde formel k fjærer på bilen i fjor sommer, og det var lite comfort siden det var så hardt. men krenging var en saga blott. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ok men det høres jo ikke så galt ut. Har supersport dempere og fjærer på bilen nå, og dem er ikke stive nok til å ha folk baki... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Ja, min er noe sloppy bak, ikke så hard. subber ganske mye, og kan ikke ha folk baki.. men så har jeg 9*13 et -25 da :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ja jeg måtte ta å skrape av litt gummi fra skjermen når jeg vaska igår :mad: Hvorfor har du ikke gewinde på din? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 fordi jeg har polo 86c og gewinde til det koster noen kroner. skal være et på vei fra tyskland nå, men tror en ebay selger har bøffa meg bigtime. så blir sikkert formel k gewinde på diesel golf uhyret nå i sommer, slik at pm fangeren forran kan smake asfalt :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg