wabby Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Var i Kragerø igår , ute på byen. Hadde parkert bilen på råneplassen på utsiden av gamle bjarnes. Nå vi kom tilbake til bilen etter å ha vært på byen så har noen vært å skrudd av 16v antennepisken på bilen. Slike ting er så jævli unødvendig! :mad: Selv så vet jeg ikke om det er en orginal VW 16v antennepisk da den ikke er orginal til bilen, jeg vet heller ikke om den pisken kan bestilles alene. Dette gjør meg jævli forbanna og skulle gjerne møtt denne personenen og gitt den en skikklig omgang med juling! Hvis dere skulle vært så heldig å ha hørt noe så si gjerne ifra! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 kjipt det ja, etter den 2. pisken forvant fra golfen min så festet jeg den med locktite. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Jeg ble frastjålet noe så idiotisk som ventil hettene på bilen min her om dagen. Hadde det enda vært noe spesielle så hadde jeg skjønt det men det var bare noe kromma til 50spenn. IDIOTER!!! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by DeeLuxe Jeg ble frastjålet noe så idiotisk som ventil hettene på bilen min her om dagen. Hadde det enda vært noe spesielle så hadde jeg skjønt det men det var bare noe kromma til 50spenn. IDIOTER!!! Var det noen som gjor med meg og i høst, Noen blå harry hetter som en onkel ga meg:D Burde fått tak i den som tok dei å gitt ham juling bare for å statuere et eksempel! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Mine 50 kroners Crom hetter ble også stjelt en dag jeg var i Oslo. Hadde parkert den i et mindre bra strøk oppe ved sandaker. men håper jeg finner en pisk som passer, noen som vet pris ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by wabby Var i Kragerø igår , ute på byen. Hadde parkert bilen på råneplassen på utsiden av gamle bjarnes. Nå vi kom tilbake til bilen etter å ha vært på byen så har noen vært å skrudd av 16v antennepisken på bilen. Slike ting er så jævli unødvendig! :mad: Selv så vet jeg ikke om det er en orginal VW 16v antennepisk da den ikke er orginal til bilen, jeg vet heller ikke om den pisken kan bestilles alene. Dette gjør meg jævli forbanna og skulle gjerne møtt denne personenen og gitt den en skikklig omgang med juling! Hvis dere skulle vært så heldig å ha hørt noe så si gjerne ifra! jøss, trodde da ikke folka i kragerø var sånn... ingen jeg kjenner av rånerne som mangla noen 16v antenne ihvertfall... sier ifra om jeg hører noe... kragerø er et lite sted hvor alle veit om alt som skjer... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Jeg ble frastjålet min råkule 200kroners fossilcdspiller innelåst på et verksted :D Men verktøy til titusenvis og en bil til 140.000 med nøkla på taket fikk stå i fred :D Go smarte tyver ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg