opel 1.9TCDI Skrevet November 7 Rapporter Share Skrevet November 7 Hei. Jeg lurte på hvordan jeg får varsel lyse til dieselfilter bort. Fått varsel om at jeg har fått vann i dieselfilter. Men har byttet dieselfilter. Men har varsellampen oppe. Toyota Avensis 2007modell Er det noen måter man kan gjøre det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7 Rapporter Share Skrevet November 7 Lite kjent med Toyota men leser at blinkende filterindikator kan bety vann i filteret mens fast lys indikerer periodisk filterbytte. Om dette stemmer for din bil vet jeg ikke. Uansett, fant dette; 1. Disconnect wires/plug on top of diesel filter housing 2. Turn Ignition on 3. Plug top wires/plug back in 4. Turn Ignition off 5. Turn Ignition back on and start vehicle Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg