antheus Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Fikk en konge ide idag (synes jeg selv). Hva om vi lager en reklamefilm som vi distribuerer litt på nettet? Hvis den blir bra nok, kan man få veldig mye PR. Filmen i mitt hode er en versjon av Bestie Boys videoen til "sabotasje". Vi har musikken i bakgrunnen, så har vi to stykker som er i skikkelig 70-talls klær med parykk osv, som rægger rundt i en skikkelig gammel bil og tar noen stunts i beasty Boys stil. Sklir over panseret når de skal inn i bilen osv. Dere som har sett videoen vet hva jeg mener. Alt avsluttes med en sort skjerm der det står "ikke bare bil" Nytt bilde. "men også en livsstil" Nytt bilde "Du treffer oss på Bilforumet.Net" Noen vil bli med? Er dette greit for de som driver siden? Muligens dere vil vere med? :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by antheus Fikk en konge ide idag (synes jeg selv). Hva om vi lager en reklamefilm som vi distribuerer litt på nettet? Hvis den blir bra nok, kan man få veldig mye PR. Filmen i mitt hode er en versjon av Bestie Boys videoen til "sabotasje". Vi har musikken i bakgrunnen, så har vi to stykker som er i skikkelig 70-talls klær med parykk osv, som rægger rundt i en skikkelig gammel bil og tar noen stunts i beasty Boys stil. Sklir over panseret når de skal inn i bilen osv. Dere som har sett videoen vet hva jeg mener. Alt avsluttes med en sort skjerm der det står "ikke bare bil" Nytt bilde. "men også en livsstil" Nytt bilde "Du treffer oss på Bilforumet.Net" Noen vil bli med? Er dette greit for de som driver siden? Muligens dere vil vere med? :dude: Høres kult ut! Sabotage er jo rå, både video`n og låten! m'm Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hva skal vi gjøre med produktet da? Satse på at mange p2p karer laster den fra maskinen din? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 spre ryktet og gi filen et kult navn så sprer den seg kjapt.. men viktigst er nok at den blir ufattelig kul ;) Beastie-boys ide'en er jo helt genial ;) men da bør videoen være todelt så folk ikke tror at vi bare er folk som ragger rundt i gamle slåk.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 det er sikkert mange her som drar på "dataparty`s" og der er det mange som har en upload mappe, bare legg inn videoene der og de sprer seg som ild i tørt gress ;) eller bare legg den opp på nettet og reklamer som faen :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Kan uploade den ett sted og alle sprer linken til den villt overalt på alle forum, gjestebøker, irc-kanaler, mailer alle venner osv osv... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Så det jeg trenger nå er: -Noen personer som er litt gærne for og spille i filmen. -Kameramann med kamera (Lupoboy: har ikke du kamera?) -Tillatelse fra gutta som driver dette forumet. :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 jeg vill jeg vil !!!! Pick me !! Pick MEEEEEE !! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Jeg har kamera digitalt... Kan også redigere film.... Gjærne etter et manus. :D Slepper jeg å tenke så jæ**** mye sjæl Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Kan stille med kamera jeg ;) De fleste prøver å overbevise meg om jeg mangler noen skruer også, men det tror jeg ikke no' på:D hehe ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 det som er genialt med filmen hvisfolk skal se den er å legge den inn, i filmer som blir lagt på nett. f.eks hvis noen lager en sånn "wannabe gio" så kan det kjøres først, men da burde jo "wannabe gio" filmen gjerne være litt tøff Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Takker for alle Synspunkter. Vel da har jeg: Kameramann redigerer: Xses En av skuespillerne: Lille gud. Ser for meg i åpningsekvensen at skuespillerne går i sakte kino ned Karl Johan. Får en telefon. Løper ned i en bil, og drar skikkelig på derifra. Ideen bak er at de da skal møte en med en skikkelig fet bil som de kappkjører mot. Og vinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Dette hørtes spennende ut.. Kunne ikke alle filme litt hver, så kunne vi redigert alt sammen i en lang film? Lagt inn samlede credits på slutten, og hatt forskjellig navn på hver av sekvensene? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by Xses Jeg har kamera digitalt... Kan også redigere film.... Gjærne etter et manus. :D Slepper jeg å tenke så jæ**** mye sjæl Sleng ut noe du har mekka før så får vi sjå ka du er god for ;) Hvis dere skal sleppe noe bilforumet.net reklame film vil jeg gjerne se den først :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 høhøh.. Veit ikke helt det. =) Må da høre med de som er med på noen av filmene. Thailands Filmen min fra i sommer blir IKKE lagt ut. ...Kanskje jeg legger ut en snutt av noen fyllefest fra f.eks LilleGud og HiiP sitt sted.. Ellers har jeg ikke redigert mange filmer altså. Er heller ikke 100% opplært i kamerabruk heller. Vel.. altså. Skal se om jeg får korta ned en film fra Topp20 på Rådhusplassen fra i fjord.. Regner med at 325meg blir litt mye å laste ned for dere adslogisdntreginger. Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg