antheus Skrevet Oktober 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Marius: Selfølgelig skal det ferdige produktet bli godkjent av dere. Det med sekvenser var ikke dumt, Lupoboy. Men aller lyst har jeg til og lage en snutt som er ca 1 min lang og ikke blir flettet sammen med noe. Noen flere som vil spille i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by antheus Marius: Selfølgelig skal det ferdige produktet bli godkjent av dere. Det med sekvenser var ikke dumt, Lupoboy. Men aller lyst har jeg til og lage en snutt som er ca 1 min lang og ikke blir flettet sammen med noe. Noen flere som vil spille i filmen? ja.... kan jeg spille pimp daddy? haha ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Jeg må prate med manager hvis jeg skal stille opp i noe slikt, men jeg regner med det går greit.. sålenge det er til et godt formål, og ingen hensikter med å tjene penger på det. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Selfølgelig kan du det, marius. Våre hovedrolle innehavere må jo plokke opp en prostituert for litt morro. Kansje Lillegud vil gå inn i rollen som Hore? Lupoboy: bare gi meg nummeret til manageren din du, så skal det vel bli en ordning:D :D Håper flere melder seg som skuespillere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Jupp.. LilleGud kan helt fint gå som h*ra.. Da Premier 6.5 nekter å funke på PC'en. og at Studio 7 ikke klarer å importere mpeg's.. Så får jeg linke til denne : http://xses.kicks-ass.net/mpg/sizkoruger.wmv Den er ikke lagt på noe lyd, bare litt tekst og litt speeda på slutten. Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg