Gå til innhold

StreetMeet HERKULES i Skien 19. juni 2004

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

STREETMEET Lørdag 19. juni 2004 HERKULES

Samles det til et StreetMeet på de store parkeringsplassene på Herkules i Skien.

Vask doningen og møt opp klokka 20:00! Grenlands STØRSTE streetmeet ever!!!

Burning og streetracing vil skje på ett annet egnet sted - hold øya oppe og bare følg etter de riktige bilene.

KART for de ukjente:

kart4.jpg

kart.jpg

kart2.jpg

kart3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Peer: Ingen arrangerer streetmeet, det er jungeltelegrafen som sier at det møtes folk her og oppfordrer andre til å komme også.

Jeg er klart med på streetmeet i skien og gjør gjerne en jobb for at folk skal finne fram og slikt.

Kan begynne med å si at Jacobs har skikkelig god kebab og det er rett rundt svingen, nærmere forklaringer kommer.

Ellers er det en Shell Select stasjon der som vi kjenner folk på. Skikkelig bra burgere og pølser. (jeg jobber ikke der)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi liker ikke oss og Securitas liker ikke oss, hehe :D

Ellers er det vel bare lokalheltene som tar seg av den jobben.

Sånne som deg og meg :)

Men vil være med på å få dette gjort mest positivt, og ikke bare negativt som mange fremstiller det som.

Vi har flere muligheter til å promotere oss her i distriktet på en positiv måte og det syns jeg vi ska bruke.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Kan begynne med å si at Jacobs har skikkelig god kebab og det er rett rundt svingen, nærmere forklaringer kommer.

Ellers er det en Shell Select stasjon der som vi kjenner folk på. Skikkelig bra burgere og pølser. (jeg jobber ikke der)

altså... hver gang det er snakk om treff av et eller annet

slag, så maser du om mat... og stort sett jacobs bla bla

bla jacobs.. sponset derifra? evt har du ikke mat i

kjøleskapet hjemme? :D

håper det dukker opp folk på denne datoen da...

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sirwicked

12 Juni ja... god tid å greier.. kjempe bra.. count me in..

Rekker kanskje å sette noen mods på almera'n før også da.. sweet..

Finne frem cleaning kite't og pole'r maskina da :)

Blir enige snart..?.. hehe..

Jaja bare innformere om at sladding på parkeringsplass kan blir sure 5lapper i bot å blir uten lapp i 4 månder.. av egen erfaring..

snutjævler!

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at noen tar initativ og i tillegg ser jeg det blir tatt opp dette med rydding og det er positivt.

Vi får alle bare ta vårt eget av søppel og dermed sette ett eksempel.

(btw, hva mente du med om jeg blir enig frix? jeg tror da jeg var helt enig med meg selv i den posten der. hehe)

Og som en siste greie lurer jeg også på om min orginale mera er godkjent som bil opp... eller er det en standar som skal bli holdt?

---Biler--

Nissan Almera 98' met.blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider