Gå til innhold

StreetMeet HERKULES i Skien 19. juni 2004

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det var en Volvo 240TIC, ganske fin igrunn og vinga er da ikke så stor. kommer kanskje bilder..

Peer: Vi stakk til arkaden, for det regna så fært.

Ellers greit oppmøte :)

Noen som kjenner til den hvite mx5en som var der? Jeg mistenker den for å ha turbo, så nemmelig en mystisk måler, men fant aldri ut hvem som eide den.

Også er jeg blitt forelska i kadett c :D (særlige slike blåe :P )

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisann

vi var på plassen til ca 2030 da dro vi ned til arkaden... det var ca 30biler der nede var noen tøffe å se på....

men litt synd at ingen viste hvem som sto i front for dette da... så folk dro vel litt ditt hvor di følte for.... men det var ca 30biler på arkaden .... var ikke så dårlig for så dårlig vær:)

honda power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brenner for å få til slikt og andre lokale treff, så kommer sterkere tilbake når jeg for lappen tilbake og bil på veien.

Men jeg var med og hvor kom de s13'ene fra?

Snakka bare såvidt med dem.

EDIT...

S-2000: Jeg møtte deg på vei til mat og da var det ikke så mange der. Men som furious sier, så var det en 30biler med.

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

synd jeg ikke var der... men jeg kjørte heller inn noen kroner på taxi'n i natt...

Da har du plikt til å komme ved neste anledning!! :D

Snakka såvidt med han i sorte 323 GTRen og han nevnte det.

Synd ingen skulle bli kjørt til Skien da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg brenner for å få til slikt og andre lokale treff, så kommer sterkere tilbake når jeg for lappen tilbake og bil på veien.

Men jeg var med og hvor kom de s13'ene fra?

Snakka bare såvidt med dem.

EDIT...

S-2000: Jeg møtte deg på vei til mat og da var det ikke så mange der. Men som furious sier, så var det en 30biler med.

ps nick mitt skal staves uten O (furius)

honda power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by furius

keeng var du der?

vi som var der hadde det i grunn helt greit vi... ble grillig osv litt ut på kvelden...

keeng ikke si noe du....

for å få et bra streetmeet krever det at alle stiller =) når jeg reiser på streetmeet så ser jeg det obligatorisk å få med flest mulig av de vennene mine som har bil osv...

vi er som regel en 8-10 biler ifra kragerø som regel...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer... men er ikke så lett å få til et bra treff i regne vær ass

men men

hehe hadde vært kult å fått til et treff der ble grilling å litt drekking da...

men det finnes så mange andre plasser en parkerings hus osv til sånt noe...

men dah hadde det jo vært litt artig med ei web sie for sånt noe som ga litt info osv...

honda power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Var i Skien i dag og kjørte hjemmover i sjutida..

Vurderte å svinge innom Hercules men vindusviskerene gikk på max-power så jeg la heller kursen mot E18.

Møtte forresten en blå 240 med den værste vingen på.. så ut som hjemmesnekra, var den der? :D

Grrr! hehe.. var nok en mørkeblåe du så.. den har en helt forhjævelig sinnsyk stygg vinge.. og den var ikke på Herkules..så den vertfall ikke..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider