Gå til innhold

StreetMeet HERKULES i Skien 19. juni 2004

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann.

De 3 sx'ene kom fra larvik og s.fj. Den røde (min) og den blå targa'n fra larvik, og den siste blå fra sandefjord. Han fra s.fj. har en grom motor ja... :) (ganske så pent motor-rom)

Og den hvite Mx5'en kommer også fra larvik. Det er min bror.

Han har montert Greddy (TD04H) turbo-kit for snart en par mnd siden.

Det var jo synd med været da. Satser på bedre vær og bedre oppmøte neste gang. Men hvor blir nå det tro.....?

:D :D

t_huseby

MX-5 FMII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by t_huseby

Heisann.

De 3 sx'ene kom fra larvik og s.fj. Den røde (min) og den blå targa'n fra larvik, og den siste blå fra sandefjord. Han fra s.fj. har en grom motor ja... :) (ganske så pent motor-rom)

Og den hvite Mx5'en kommer også fra larvik. Det er min bror.

Han har montert Greddy (TD04H) turbo-kit for snart en par mnd siden.

Det var jo synd med været da. Satser på bedre vær og bedre oppmøte neste gang. Men hvor blir nå det tro.....?

:D :D

Fine sx'er forsåvidt, selvom en ville gjort noen ting litt annerledes selv.

Den MX5'en var interessant :) Diff.brems?

Ellers var den blå Kadett C'en som tok en 180grader før han parkerte ganske grom :D

Jeg ville kalle treff som detta for Biltreff og ikke Streetmeet.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by furius

keng var du der?

vi som var der hadde det i grunn helt greit vi... ble grillig osv litt ut på kvelden...

keeng ikke si noe du....

jo furious jeg var der! syns ikke d var så bra som jeg hadde håpa! *MIN MENING OG JEG SIER HVA FAEN JEG VIL*

-=Honda Civic Coupe=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Fine sx'er forsåvidt, selvom en ville gjort noen ting litt annerledes selv.

Den MX5'en var interessant :) Diff.brems?

Ellers var den blå Kadett C'en som tok en 180grader før han parkerte ganske grom :D

Jeg ville kalle treff som detta for Biltreff og ikke Streetmeet.

Den hvite mx'en er en 91 mod. cali... importert med AC (som er demontert), stoff seter, og uten diff. brems, og uten servo.

Ved stillestående start ut av essokrysset hjemme og frem til larvik skiltet er han bare 10kmt tregere enn min sx. Er ikke sikker på hvor langt det er....ganske kort, 1. 2. og 3. gir. Da lader jeg 0,8 og han 0,25. :D :D (tror jeg må få litt mer øs i kjærra mi)

t_huseby

MX-5 FMII

Lenke til kommentar
Del på andre sider