Tor Olav S Skrevet 2 timer siden Rapporter Share Skrevet 2 timer siden Hei, Har en E-Golf 2017 modell som er kjørt ca 80000 km. I det siste når jeg har vasket bilen har litt å litt lakk flasset av. Dette er på plast "bumperen" bak begge bakhjula. Helte nede på høyre hjørne. Nå er det egentlig snakk om ganske mye lakk som er flasset av. Rundt 5x5 cm på hver side. Se bildet for hvor på bilen det er. Er dette normalt for en bil utlevert i oktober 2017? Altså en 7 år gammel bil? Bilen har blitt vasket regelmessig. Er det mulig å klage til møller på reklamasjon/garanti? Jeg har kjøpt bilen fra møller i juni 2020 som bruktbil med 1 tidligere eier. Hva ville det kostet å fått lakkert/fikset dette? Mulig å bruke forsikring? Eller er det bare å kjøpe ny bil? Takk for svar. Mulig dårlig skrevet da frusturasjonen ble litt høy og er mitt første innlegg. Bidle fra google. Bilen har grå lakk fra fabrikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg