Gå til innhold

Hvor mye er bilen min verdt?

australiaboy

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge min 1995 Mondeo Freeway utgave

(sedan), men vet ikke helt hvor mye en slik bil kan gå for. Bilen er kjørt 123.000km, manuelt gir, helt orginal, 15" sommerfelger med 1 sesong gamle dekk, mange nye slitedeler, kun 1 tidligere eier, godt vedlikeholdt, forholdsvis pen i lakken (noe steinsprut på panseret), meget pen innvendig, Pioneer MP3 spiller. Hva tror dere jeg kan forlange for en slik bil? 70.000kr?

Er det forresten noen her inne som er interessert? Vet om noen som kan være interessert?

mvh

Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 95 Freeway 2.0 liter men stasjonsvogn. Men det er vanskelig selge gammel Mondeo, iallefall til en vettug pris. Kan neppe tro at vi får mer enn 50-60000 for bilene våre. Riktig pris ville vel vere rundt 70-75000 kr. Men det får man aldri.

Jeg vurderer også å selge min bil, fordi den er ganske tørst på bensin. 0.9 til 1 liter på mila er for mye når det finnest dieselbiler som går på 0,5 liter. Kan tenke meg en turbodiesel bil istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående priser: Jeg kjøpte for 3 mnd siden en 93 mod mondeo 2 liter, den hadde godt 235` da, men kun langkjøring. Meget godt vedlikeholdt, 2 tidligere eiere. Jeg betalte 40 000 + omreg. Kanskje det kan gi en liten peikepinne? Freeway utgavene er jo mer verdt også, samtidig har din godt mindre og ikke minst er nyere.

Vrooooooooom vrooooooom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er interessert i rød 96 2,0 stv med Air Condition, km stand 168000, ny clutch og nye ventilløftere, 7x16 Hvite Compomotive MO, RS fanger foran (ulakkert) og Ford RS senkesett! Noe stygg i lakken! Akkurat EU godkj! Kommer en annonse etter hvert! 68000,- f.reg

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er verdt omtrent 55.000 kroner

4 liknende biler er lagt ut til en gjennomsnittlig utlysningspris på 62 400. Men realisert pris er som oftest lavere enn prisantydning.

Beregning:

Snittpris av bilene i listen: 62 400

'Kompensasjon for km': -4 238

Antatt prutningsmonn (5%): -3 120

Antatt verdi på bil: 55 042

Merke Pris Km

Ford Mondeo freeway 2,0 47.000 117.000

Ford Mondeo 2,0glx freeway 55.000 192.000

Ford Mondeo 2,0 freeway 59.000 89.000

Ford Mondeo 2,0 freeway 88.600 48.800

http://www.dinside.no/kalkulator/?Bruktbilpriser

Thomas