Gauty Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Gauty Ingen som sier noe på aldern min!!! Ingen som ser forskjell heller... Tillegsopplysning: ... Hvem tror jeg kjenner masse fjortisser?? hmmm... vet ikke jeg... hvis det er fjortisser dere er ute etter.. er nok jeg den riktige å prate med ! ! ! ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by kaja_marlene uheldigvis, eller...heldigvis ikke :S hehehe skal vel mene at du er heldig at du ikke ligner på meg, for å være sammen med den dama jeg har er ikke lett.. hehehehehehe :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by kaja_marlene hehe enda en som ikke kan bli med. lage fjortisfest vi da, på gamle banken haha billig øl!! ja, dra med alle på jacksons eller.no, lage liv å røre der;) men der du, kaja, drar, drar vel 80% med tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by RS2 Kan du ikke bare ta på deg noe sexy da å smile pent;) Jæ**lig bra.. hehehehehehehahaha :D:D:D Er er alle velkomne bare en har et fett smil og et hull å dele.. hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by famir Det trenger jeg også. :D Hvor mange skulle du ha sa du... Tar vel med noen damer du... :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Gauty Tillegsopplysning: ... Hvem tror jeg kjenner masse fjortisser?? hmmm... vet ikke jeg... hvis det er fjortisser dere er ute etter.. er nok jeg den riktige å prate med ! ! ! ! Ser man det ja, her blir det jo litt av en fest for de fleste her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Jeg dropper det å bli med på sports-bar, men ett annet sted er heelt greit for meg :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Essex ja, dra med alle på jacksons eller.no, lage liv å røre der;) men der du, kaja, drar, drar vel 80% med tenker jeg:) Jackson? spar meg da...pliiiis assa! hehe Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by volvofasII Hvor mange skulle du ha sa du... Tar vel med noen damer du... :):) Damer skaffes mot betaling av falske leg til samtlige! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by famir Damer skaffes mot betaling av falske leg til samtlige! :D Er vi snart oppi et parti på ca. 150 leg her eller.... Da vettø får vi litt å feste for å da... :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by famir Damer skaffes mot betaling av falske leg til samtlige! :D hihi STÅ PÅ, handsome! Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by gsxr600 Jeg dropper det å bli med på sports-bar, men ett annet sted er heelt greit for meg :) Problemet med å være et ennet sted er å få til samme dealen som jeg fikk på Sportsbar Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by RS2 Dette blir lørdag 26 Oktober 2002 på Sports bar i Oslo. Vi har stedet fra kl 20,00 til kl 03,00. Det kommer til å bli 20 år's grense. Dette går det ikke ann å diskutere. Grunnet sprit servering. Inngangen blir 50,- Det vi må vite nå er hvem som kunne tenke seg å komme på dette. Vi får hele stedet for oss selv viss vi klarer å omsette for 100,000,- dette er en vanlig lørdag for dem. Det vil si at 200 personer må bruke 500,- hver der. Det skulle vel ikke være noe problem. Har ikke snakket med dem angående HAPPY HOUR priser ennå Dette er klaret av Marius Hvordan er stemningen for dette?????????????????????????? Må dere ha stedet for dere selv....? Blir ikke det litt kjjipt da skal vedde på at havparten stikker før klokka blir 24.00 Forslag:Lokke dem med til ski hive dem ned i kjelleren på senteret og inn på East-point.Kan få en egen a.v.d der nede.Billig sprit egen 20 år's a.v.d. Skal nok få skjenket dere så dere angrer på at dere kom hehe. Masse fjortiser der også hvis dere tar det på en fredag. Fult mulig å få til hvis det skulle være av noen interesse. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by RS2 Problemet med å være et ennet sted er å få til samme dealen som jeg fikk på Sportsbar Kan jo støtte lokalsamfunnet på strømmen, hva med Roots? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 heh... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg