RaCk Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Misunner dere store gutter. :rolleyes: Har nok enda to år å gå på. :( Men vi lille gutta kan jo komme og råne rundt utestedet. :D vi gjør jo det hele tiden ellers så hvorfor ikke? :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by RS2 Jeg skjønner dere under 20 god jeg ikke noe hyggelig å ikke kunne bli med. Men hvilke andre steder er det? Som har 18 år og eget avluke til sprit servering. Vi er åpne for forslag vi De må da ikke ha eget avlukke for spritservering heller.. Det er nok å ha en ordning som identifiserer hvem som er over 20, og hvem som er under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Corvette De må da ikke ha eget avlukke for spritservering heller.. Det er nok å ha en ordning som identifiserer hvem som er over 20, og hvem som er under. Man kan ikke ha folk under 18 der det blir servert sprit.Skjenkeloven forbyr dette. Hvis dere vil kan jeg orden dette for dere.I ski på east-point. Drinker til 49 og øl til 29.Tezzer og div 36 spenn.Gratis ingang til kl 23.00. Kan nås på tlf 91712192 petter_79@hotmail.com Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by audi_s4 Man kan ikke ha folk under 18 der det blir servert sprit.Skjenkeloven forbyr dette. Hvis dere vil kan jeg orden dette for dere.I ski på east-point. Drinker til 49 og øl til 29.Tezzer og div 36 spenn.Gratis ingang til kl 23.00. Kan nås på tlf 91712192 petter_79@hotmail.com Nå tar du feil.. Man kan ha et lokale der det serveres sprit åpent for de under 18, så lenge man identifiserer folka slik at ikke de under 20 får kjøpt sprit, sånn er det maaange steder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Corvette Nå tar du feil.. Man kan ha et lokale der det serveres sprit åpent for de under 18, så lenge man identifiserer folka slik at ikke de under 20 får kjøpt sprit, sånn er det maaange steder.. Snodig at vi har fått annmerknig av skjenkekontrollen pga av dette. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by audi_s4 Snodig at vi har fått annmerknig av skjenkekontrollen pga av dette. Har dere da hatt et tilstrekkelig bra system for identifisering av de under grensa? Det er også forskjell på hvilke betingelser hvert enkelt utested får.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Corvette Har dere da hatt et tilstrekkelig bra system for identifisering av de under grensa? Det er også forskjell på hvilke betingelser hvert enkelt utested får.. Vel identifiser folk under 18 på en utested med masse trøkk er ikke lett.Bartenderen har ikke tid til å spørre alle kundene om legg. Greit på en pub med "lite" folk men vanskelig på en "nattklubb". Hør med RS2 han har sikkert vært på ep.Som sagt ordner bra priser med mm. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by audi_s4 Man kan ikke ha folk under 18 der det blir servert sprit.Skjenkeloven forbyr dette. Hvis dere vil kan jeg orden dette for dere.I ski på east-point. Drinker til 49 og øl til 29.Tezzer og div 36 spenn.Gratis ingang til kl 23.00. Kan nås på tlf 91712192 petter_79@hotmail.com Hørtes ut som brukbare priser det... 500spenn går det ihvertfall med, men det er på alt som går med på en kveld inkl kebab og cola til slutt... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by kaja_marlene Jackson? spar meg da...pliiiis assa! hehe hehe, jaja:) bare sa jacksons, for der kommer alle inn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Huff, Jacksons.. Bare låne litt skokrem, så glir man rett inn ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Menneh... Back to topic. ;) Hvem kommer ? Jeg kommer om jeg er hjemme. (mulig jeg skal bort men det er ikke avklart enda.) beer Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Jeg kommer.. kan sikkert ta med noen kompiser.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Blir det noe av? Fastsatt no sted?? Bare undrer... som en oppsummering lixom... og bare sånn at det er sagt.. er ikke no problem å ta det i ski, for det går nattbuss inn til oslo også... Mener den går kl tre, så da når man fortsatt siste nattbuss UT fra oslo dersom man trenger det også.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 DET BLIR IKKE NO PARTY TIL LØRDAG PÅ SPORTSBAR. ALTFOR LABER STEMNING Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 ett fett hvor! så lenge der e drekka og folk stiller opp! Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg