Gå til innhold

hjelp til å velge...

Ranger emnet

Anne_-

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tokan

Ta den tiden du trenger :)

Så finner du sikkert en som du bare må ha!

Jeg skulle se på en bil, kjørte 6mil og fant ut at den var solgt..

Men da jeg gikk innom bilforetninga ved siden av hadde de den jeg kjører nå.. Kosta 40Tusen mere, men det var en mye finere bil da!

Lykke Til

Jeg har allerede funnet 5-6 biler som jeg bare MÅ HA! he he:) Har jo ikke så stor mulighet for å reise landet rundt og titte på biler så de fleste har blitt mer eller mindre glemt etter en stund.

Har allerede opplevd et par, tre små avstandsforelskelser, men vi får se hva det blir. Polo blir det vel uansett.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kid-A

Ikke bestemt deg ennå?

Kvinnfolk!

:D

haha, var det så åpenlyst? ;)

neida, men jeg har som sagt god tid.. Stresser ikke;)

Tror nok det har litt med at jeg ikke får sett på alle bilene jeg har lyst på + at jeg er ganske nøye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, faen. Nå har det skjedd igjen. En ny, liten avstandsforelskelse.

Det er vel kanskje prisen, motoren og km som tiltaler meg mest. Litt usikker på fargen, dog.

http://www.finn.no/finn/car/object?id=4445864&sid=1726053210817486&pos=23&rub=202

Hva synes dere om denne da, gutta? Virker som et bra kjøp, eller?

Er jo dessuten 75 hester også da. Men de merkes vel kanskje ikke så godt uansett.

Anyway.. pappa virker fornøyd med den, hvertfall!

Btw, er koppholder standard på alle 2000mod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anne_-

Det er vel kanskje prisen, motoren og km som tiltaler meg mest. Litt usikker på fargen, dog.

http://www.finn.no/finn/car/object?id=4445864&sid=1726053210817486&pos=23&rub=202

Er jo dessuten 75 hester også da. Men de merkes vel kanskje ikke så godt uansett.

virker bra holdt , men var jo ikke akkurat preget av ungdomsbil looken ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppholder og ett lite rom er standard på 2000mod.

Bredere dekk.. eh.. fra 175til 185 jaja... 13-14 toms...

Slått på strotromma der ja ;)

2000 Golf IV

[x] 01 Polo 6N2

[x] 87 360GL

[x] 86 360GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det virket som et bra kjøp? Om man får prutet kanskje 15k? Er jo lov å håpe;) Er det koppholder på din bil, forresten?

mr_simba : det er sant... er litt greit å iallefall ha litt motor viss en har folk med seg :)

å takk for at du liker bilen min... beholder jeg den så blir det nok en del modifikasjoner... men tiden får vise... forbanna army

anne : er ikke koppholder nei :cool:

og vil tro at det er litt mer "stas" å eige en 16v enn en 75hp som det er produsert 10x mer av...

da jeg bestemte meg for polo var ingenting annet enn 16v aktuelt... (g40 var for "gammelt" for meg da følte jeg)... den følelsen er ikke akkurat den samme i dag ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

mr_simba : det er sant... er litt greit å iallefall ha litt motor viss en har folk med seg :)

å takk for at du liker bilen min... beholder jeg den så blir det nok en del modifikasjoner... men tiden får vise... forbanna army

anne : er ikke koppholder nei :cool:

og vil tro at det er litt mer "stas" å eige en 16v enn en 75hp som det er produsert 10x mer av...

da jeg bestemte meg for polo var ingenting annet enn 16v aktuelt... (g40 var for "gammelt" for meg da følte jeg)... den følelsen er ikke akkurat den samme i dag ;)

Det er stas å eie en bil til 100k kr i motsetning til de fleste som må nøye seg med en røtin golf til 10k kr.

Må ha koppholder til de hundrevis av kaffekoppene jeg kjøper hvert år ;)

For det første; jeg er mer fornuftig enn opptatt av å være kul. Det er tross alt mye penger det er snakk om, og gidder ikke kaste bort de på en bil som er "verdt" det bare pga. plastikk. Evt. stor motor.

Så jeg tror ikke det ville blitt mer stas å eie en 16v enn 6n2. OG, om jeg ikke tar helt feil så vil jeg tro det finnes flere 6N polo-16v, enn polo 6N2 1,4l 75hk. Jeg har kun sett denne ene til salgs foreløpig, mens jeg har sett 10-15 16v. Det kan godt være bare tilfeldigheter,da.

Og angående det å ha med seg passasjerer.. Hvorfor skal de påvirke hva slags bil jeg kjøper? Det gjelder 2-dørs kontra 4-dørs også. Det er akkurat det samme hva jeg ender opp med, for jeg skal sitte foran, og passasjerene får krype inn på passasjer sida. Og da får den som sitter foran på samme side får flytte seg.

En annen ting; hvorfor skal man kjøre fort når man har med seg folk? da har du ikke bare ansvaret for deg selv, men 4 stk. til. Ikke for å være pyse eller noe, men jeg tror jeg ALDRI kommer til å kjøre i 160jm/t med 4 passasjerer.

60hk er minimum, 75hk er flott, men jeg gidder ikke betale mange tusen ekstra for enda 25 hk til. Hadde jeg vært ute etter kun stor motorstr. så hadde jeg hvertfall ikke vurdert polo. Og, om jeg skal ha en forholdsvis sterk polo motor så kjøper jeg meg TDI. Heller TDI enn sport, for å si det sånn. Men, jeg har ikke prøvekjørt 16v, polo sport, TDI eller color consept. Det er kun den 60hk jeg har sitti i, så jeg har vel egentlig ingenting å sammenligne med.

Originally posted by Tokan

Bredere dekk.. eh.. fra 175til 185 jaja... 13-14 toms...

Slått på strotromma der ja

Jeg har regnet med å bruke 10-15k på dekk og felger;) Det er først da bilen blir fin. :) Det som er dilemmaet er om jeg skal kjøpe en ferdig stylet, som f.eks. GOU sin. Eller om jeg skal kjøpe en "original". Tror alt blir lettere når jeg får sett på de forskjelige bilene jeg har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider