Gå til innhold

hjelp til å velge...

Ranger emnet

Anne_-

Anbefalte innlegg

Dessuten så kan det jo hende at jeg tar med råd til å style bilen selv. Skal jo bo hjemme i hvertfall to år til. Og etter at jeg har fylt 18 så har jeg mulighet til å få meg en bedre betalt jobb. Det blir ikke rare månedslønna med 75kr timen;)

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Anne_-

Jeg har regnet med å bruke 10-15k på dekk og felger;) Det er først da bilen blir fin. :) Det som er dilemmaet er om jeg skal kjøpe en ferdig stylet, som f.eks. GOU sin. Eller om jeg skal kjøpe en "original". Tror alt blir lettere når jeg får sett på de forskjelige bilene jeg har lyst på.

Det er ikke snakk om å kjøre fort med full bil , men det er muligheten til og akselerere bilen opp uten og slite motoren i sont....

Når prisen på en 16v 6N (96-97mod)ligger likt med en 2001 mod 75hp så er det vel ingen tvil ;)

og skal du kjøpe 6n2 så kjøp 75tdi`n ;)

orginal bil lønner seg aldri.. kjøp en med litt på iallefall.....

(jeg kjøpte min helt orginal....)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

Det er ikke snakk om å kjøre fort med full bil , men det er muligheten til og akselerere bilen opp uten og slite motoren i sont....

Når prisen på en 16v 6N (96-97mod)ligger likt med en 2001 mod 75hp så er det vel ingen tvil ;)

og skal du kjøpe 6n2 så kjøp 75tdi`n ;)

orginal bil lønner seg aldri.. kjøp en med litt på iallefall.....

(jeg kjøpte min helt orginal....)

om jeg skal ha TDI så må jeg opp enda 30k .. Og da er jeg avhengig av godvilje fra pappa. Og det tviler jeg på at skjer;)

Nå er det ikke snakk om å gjøre om til utstilllingsbil, men mindre mod's som gjør mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Kjøp heller en orginal, det er den eneste stylingen som holder tidenes krav.

Ikke gjør noe som ikke er reversebart med bilen, det angrer man kun på. F.eks det er derfor mange selger ferdig stylete biler (de er lei)Og bilen er blitt stygg

Hilsen orginalen ;-)

Pøh... (tosk)!

Tror du bare er sjalu jeg....

Flesteparten av de som driver å styler biler, selger de for å bygge ett nytt prosjekt... Ihvertfall er jeg slik!

Sier ikke at du må kjøpe en styla bil, men hvis du har tenkt å kjøpe styling, vil jeg heller anbefale en som er ferdig styla:o (det er billigere...)

Men hvis man kjøper en styla bil, kan stylinga bare blitt "kasta på" i all hast, og da holder den ikke lenge, for plastikk tåler ikke mye:rolleyes:

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med VW Lupo?

Det er ikke mange av de og de er kule :)

Skikkelig senking og noen feite doruller så er du kongen/dronningen av gata!!!!

Billig i drift og forholdsvis nye.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Hva med VW Lupo?

Det er ikke mange av de og de er kule :)

Skikkelig senking og noen feite doruller så er du kongen/dronningen av gata!!!!

Billig i drift og forholdsvis nye.

lupo? neineineineinei;) *grøsse av tanken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

Pøh... (tosk)!

Tror du bare er sjalu jeg....

Flesteparten av de som driver å styler biler, selger de for å bygge ett nytt prosjekt... Ihvertfall er jeg slik!

Sier ikke at du må kjøpe en styla bil, men hvis du har tenkt å kjøpe styling, vil jeg heller anbefale en som er ferdig styla:o (det er billigere...)

Men hvis man kjøper en styla bil, kan stylinga bare blitt "kasta på" i all hast, og da holder den ikke lenge, for plastikk tåler ikke mye:rolleyes:

Okay, veit ikke helt om dere har skjønt planen;)

Enten så blir det :

A) Ferdig stylet bil, som jeg ikke gjør noe mere på. Og jeg blir den kuleste kid'en i gata. Eller:

B) Helt original, som jeg antageligvis ikke komme til å gjøre mye på. Og jeg sitter igjen med en ok bil som ikke blir "umoderne" og er lettere å selge ( ? ). Jeg kommer ikke til å starte på noe kjempeprosjekt fra scratch.

Mao; jeg kjøper bilen, and that's it;)

Jeg skal innover til oslo og se på den 75hk polo'n i løpet av helga eller neste uke. Jeg synes det virket som en veldig bra pris ( med litt pruting seff. ), og oppfyller alle kravene jeg har, i tillegg til at den har 15hk mer enn det som jeg egentlig hadde tenkt til samme pris;) Den har også mye lavere km enn det jeg hadde håpa på, og 30.000km servicen er utført.

Cchris: jeg har sett den, frister ikke. stygg farge og for høy pris i forhold til det den er verdt. Betaler heller 100k for en 2 år nyere bil med samme hk og 1/3 ca av kilometerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider