Gå til innhold

Hvor my hk var det i Stian Pedersen Supra?

Ranger emnet

Supraguy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Supraguy

Hvor ca. mye hk har bilen?

Hvis dere ikke hvet hvilken supra jeg mener så er det et bilde på denne siden. [http://www.gatebil.no/index.php?id=61&pageid=5&page=2]

Kjempe åff tåpikk, men takk for at du viste meg bilde av x-bilen minbonde , hadde ikke sett det før jeg så det midt på siden du linket til:D Var gøy det treffet der..

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er en hel del i den bilen der, men har aldri funnet et sted som sier noe nøyaktig om hvor mye det er.... Var jo i bilsport men der stod det noe i denne duren: "Inte bromsad, men vem vågar?" Tror jeg hvertfall, har det ikke forran meg nå... Følte hvertfall den gikk som bare faen da han "Supramannen"(svensken) hadde den... Han var jo en av de tre på topp i Sveriga på stripa med den bilen da som jeg har hørt om hvertfall (de tre = Supramannen, Jocke Salhin og Bäckis), kan godt tenkes jeg har feil ang. disse og hvis det rett meg vennligst...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by E30-Cab

Han var jo en av de tre på topp i Sveriga på stripa med den bilen da som jeg har hørt om hvertfall (de tre = Supramannen, Jocke Salhin og Bäckis), kan godt tenkes jeg har feil ang. disse og hvis det rett meg vennligst...

var nok en god del amcargutter osv som grusa han ganske greit. endel av de raske gutta i sverige har blitt "zatzy-helter" vettu :D

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gatebilfilmen så setter han i supra motoren i en bmw som han skal ha i år, og der sto det at han hadde 600hk.

Jeg syns det så ut som bilen hadde mer. Han spola jo ut hele lang strekka på rudskogen:) Men hvis du sammenligner bilen til ruud racing som har 710hk og veier 300kg mindre så går nok ruud sin bedre. Men han har vel 600hk, han kan jo ikke ha skrudd ned hestene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en annen motor som står i den BMW'en, kjenner han delvis, og han sa til meg at han ikke er helt sikker på hvor mye det er i supra'en men at det går fælt er sant og visst! BMW'en er foresten ferdig, stilte den ut på Motorfestivalen blant annet!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Det er en annen motor som står i den BMW'en, kjenner han delvis, og han sa til meg at han ikke er helt sikker på hvor mye det er i supra'en men at det går fælt er sant og visst! BMW'en er foresten ferdig, stilte den ut på Motorfestivalen blant annet!

Ok, så han har supraen sin ennå med den samme motoren?

700++ cirka da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Supraguy

Ok, så han har supraen sin ennå med den samme motoren?

700++ cirka da eller?

Han har 2 biler med Supra motorer i!

Supraen har den samme motoren som Supramannen smorte i hop i den bilen. Hvor mange hk det er i den er vel uvisst, men det går jo ant å høre med han?

BMW'n har en annen Supra motor. Med ca 600hk? Se Gatebil filmen 2003, er litt info om den der.

Vanskelig å forstå?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Han har 2 biler med Supra motorer i!

Supraen har den samme motoren som Supramannen smorte i hop i den bilen. Hvor mange hk det er i den er vel uvisst, men det går jo ant å høre med han?

BMW'n har en annen Supra motor. Med ca 600hk? Se Gatebil filmen 2003, er litt info om den der.

Vanskelig å forstå?

Du var jo helt rå på å sumere det andre har sakt:rolleyes:

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider