Gå til innhold

Hei har passat 2014 hjelp

Ranger emnet

passat jenta

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en passat 2014 modell

Jeg har hatt et tilfelle at jeg får beskjed om at bagasjeluke er oppe. Jeg går bak og åpner opp og lukker den igjen . 

Så får det en stund så får jeg samme opp. 

Gjør akkurat det samme  men da prøver jeg og sjekke om den er lukket og da går den opp uten at jeg har trykket på åpne knappen .  

Me. Jeg tok lukket igjen og satt meg i bilen og låste bilen innvendig. 

Men da starta det en nytt problem opp da begynte baklykta på bagasjeluka og gløde hele tiden .. men nå etter jeg har låst opp flere ganger har det slutta.. er det en sensor eller er det løsen ?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/16/2025 den 11:42 PM, passat jenta skrev:

Hei jeg har en passat 2014 modell

Jeg har hatt et tilfelle at jeg får beskjed om at bagasjeluke er oppe. Jeg går bak og åpner opp og lukker den igjen . 

Så får det en stund så får jeg samme opp. 

Gjør akkurat det samme  men da prøver jeg og sjekke om den er lukket og da går den opp uten at jeg har trykket på åpne knappen .  

Me. Jeg tok lukket igjen og satt meg i bilen og låste bilen innvendig. 

Men da starta det en nytt problem opp da begynte baklykta på bagasjeluka og gløde hele tiden .. men nå etter jeg har låst opp flere ganger har det slutta.. er det en sensor eller er det løsen ?? 

Kan være ledningsbrudd i ledningene som går i mellom bakluken og karosseriet. Da skaper det kortslutning mellom flere ledninger som kan gi samme problemet du har. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider