AmandusJL Skrevet %s, %s Rapporter Share Skrevet %s, %s Hei! Bytta indre- og ytre styreledd på begge sider på min VW crafter her for litt sia. Etter det står rattet litt på skakke når jeg kjører rett fram. Når jeg slipper rattet retter det seg opp og bilen begynner å svinge mot høyre. Jeg sammenligna lengda på de gamle og nye parallellstagene slik at de ble like lange. For å komme til det indre styreleddet vridde jeg på rattet uten å starte bilen, bare vridd om tenninga. Etter å ha gjort det er par ganger kom det et "pop" fra motorrommet, etterfulgt av en dryppelyd. Oppdaga fort at det var overtryksventilen på ekspansjonstanken til servopumpa som hadde åpna seg og sluppet ut litt olje, noen desiliter kanskje. Noen som vet hva som kan forårsake at rattet nå står skeivt og eventuelt hva jeg kan gjøre for å fikse det? Har tenkt på å løsne rattetet og flytte det slik at det blir rett, men usikker på om det hjelper. Hjulstillinga på forhjula ser bra ut. Ble en lang post, men håper at noen kan komme med tips til løsning 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg