Gå til innhold

Trafikksikkerhet?? Hæææ??

Ranger emnet

PoloThomas

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

credit til hiacen som trekkker så mye på så å si felgene

Det må jo gå noe så sinnsykt seint! Bare se når en hiace skal trekke en campingvogn på 2t da går det SEINT, tenk da med 5t bakpå der!

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Det var liksom ikke grenser heller.... :rolleyes:

1084086081.32173.jpg

Syns det her var blåst opp litt, jeg. Jeg sikrer alltid lasten godt, men hallo.. hva er problemet med den der? Det veier sikker ikkno, det er null luftmotstand, og hvis man kjører i 20 til dynga, hva er problemet? Den der med stein var også litt drøy, men der også, hvis man har noen få km hjem og kjører veldig, veldig pent, hva er da problemet? Eneste man risikerer er sin egen henger.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

Syns det her var blåst opp litt, jeg. Jeg sikrer alltid lasten godt, men hallo.. hva er problemet med den der? Det veier sikker ikkno, det er null luftmotstand, og hvis man kjører i 20 til dynga, hva er problemet? Den der med stein var også litt drøy, men der også, hvis man har noen få km hjem og kjører veldig, veldig pent, hva er da problemet? Eneste man risikerer er sin egen henger.

Det der var vel ikke veldig gjennomtenkt??

Kan umulig tro at det huset oppå bilen sitter så veldig godt! Hva om det ramler ned på noen.. f.eks. fotgjengere. Hjelper ikke at man kjører sakte da. Det beste hadde jo vært om det hadde falt ned i hodet på sjåføren i det han skulle til å gå ut av bilen, slik at han hadde fått seg en lærepenge... makan til idiot!

Billøs og fattig student! :(

*Mercedes 190E 2.3 91 mod.

*Toyota MR2 86 mod.

*BMW 318i 88`mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan vel ikke mene seriøst at føreren med drivhuset på taket kan kjøre slik.

Mannen - eller dama som har blitt stoppet her må være fullstendig idiot og burde vært fratatt førerkortet.

Har selv kjørt lastebil i mange år og har blitt stoppet uttallige ganger, men har aldri fått påpek på at min last har vært dårlig sikret.

Har imidlertid sett mye idiotisk lasting og spesielt de med varehengere som tror at det er bare å laste alt mulig uten sikring.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her minner meg om fader'n. Jeg spør alltid om vi skal slenge på en stropp til men han bare fnyser og sier "dætta går bra, skal jo bare like borti her" og hvem har stått opptil flere ganger og plukka opp knuste møbler og div. langs hovedveia rundt Kongsvinger???

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider