momo Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Å kjøre under underganger blir nok en spennende affære for den bilen der :D Å få vikeplikt med hiacen i nedoverbakke er vel også ganske morro. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Yoneck Syns det her var blåst opp litt, jeg. Jeg sikrer alltid lasten godt, men hallo.. hva er problemet med den der? Det veier sikker ikkno, det er null luftmotstand, og hvis man kjører i 20 til dynga, hva er problemet? Den der med stein var også litt drøy, men der også, hvis man har noen få km hjem og kjører veldig, veldig pent, hva er da problemet? Eneste man risikerer er sin egen henger. Du, se på bildet en gang til. Hvis du ikke ser at dette er totalt forkastelig bør du vurdere å anskaffe deg briller;) Hele greia er festet på to skiholdere, som sikkert er festet på noen spinkle taklister, som igjen sikkert er festet med noen skruer eller klipps. Hehe, hva er det de har tenkt på egentlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by fotojan Dere kan vel ikke mene seriøst at føreren med drivhuset på taket kan kjøre slik. Mannen - eller dama som har blitt stoppet her må være fullstendig idiot og burde vært fratatt førerkortet. Har selv kjørt lastebil i mange år og har blitt stoppet uttallige ganger, men har aldri fått påpek på at min last har vært dårlig sikret. Har imidlertid sett mye idiotisk lasting og spesielt de med varehengere som tror at det er bare å laste alt mulig uten sikring. "Jo, men denne pallen er jo så tung at den står av seg selv" Hehe, typisk utsagn av folk som har null og niks peiling på sikring av last. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toy_Gt4 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by golfing "Jo, men denne pallen er jo så tung at den står av seg selv" Hehe, typisk utsagn av folk som har null og niks peiling på sikring av last. Svarte du på riktig innlegg nå da min gode mann?? Siter Billøs og fattig student! :( *Mercedes 190E 2.3 91 mod. *Toyota MR2 86 mod. *BMW 318i 88`mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Toy_Gt4 Svarte du på riktig innlegg nå da min gode mann?? Jo da:) Var ment som en fortsettelse på et godt innlegg av fotojan. Hermetegnene ble satt for å sitere utsagn sagt og hørt i transportbransjen. Tar selvkritikk på, og beklager på det sterkeste at innlegget mitt var uklart og kunne tolkes i andre/flere retninger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Toy_Gt4 Det der var vel ikke veldig gjennomtenkt?? Kan umulig tro at det huset oppå bilen sitter så veldig godt! Hva om det ramler ned på noen.. f.eks. fotgjengere. Hjelper ikke at man kjører sakte da. Det beste hadde jo vært om det hadde falt ned i hodet på sjåføren i det han skulle til å gå ut av bilen, slik at han hadde fått seg en lærepenge... makan til idiot! Jeg er helt enig i at de tilfellene var drøye, men jeg syns det er litt blåst opp. Jeg ser i mye i trafikken som kan være farligere enn det gamle drivhuset på taket. Det handler bare om hvilke forhåndsregler man tar. Det huset så ut som var festet i ei takgrinn. De skal være kraftige nok til at man kan løfte bilen i dem. De burde vel kanskje også dratt noen tau til fronten og bakparten av bilen. Siden disse ble stoppet av onkel snuten, vil jeg tro de har kjørt på en ganske traffikert sak, da er sånt idioti. Fra meg til dynga har jeg bare bakveier, der det knapt er en bil å se. har kjørt en del rare lass med hengeren der, men da har farten vært deretter, og man stopper selvfølgelig og slipper forbi hvis det kommer biler bak. Kjører man som vanlig med et sånt hus på taket er det bare til pass for dem å få schmekk... Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by fotojan Dere kan vel ikke mene seriøst at føreren med drivhuset på taket kan kjøre slik. Mannen - eller dama som har blitt stoppet her må være fullstendig idiot og burde vært fratatt førerkortet. Har selv kjørt lastebil i mange år og har blitt stoppet uttallige ganger, men har aldri fått påpek på at min last har vært dårlig sikret. Har imidlertid sett mye idiotisk lasting og spesielt de med varehengere som tror at det er bare å laste alt mulig uten sikring. Det kommer helt ann på. Hvis det hadde vært på en øde vei, i fart som en fotgjenger på en tid da alle er hjemme, så ser jeg ikke noe problem i det. siden de har blitt stoppet, så er det antakeligvis et sted med mye trafikk osv, og da stiller det seg selvfølgelig helt annerledes. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by golfing Du, se på bildet en gang til. Hvis du ikke ser at dette er totalt forkastelig bør du vurdere å anskaffe deg briller;) Hele greia er festet på to skiholdere, som sikkert er festet på noen spinkle taklister, som igjen sikkert er festet med noen skruer eller klipps. Hehe, hva er det de har tenkt på egentlig:) Hvor mye tror du det drivhuset veier, da? De fleste biler er godkjent for 75 eller 100 kg. Det der veier sikkert ikke noe mer. Takstativ skal tåle en del. Min bil på 1600 kg har rellinger som er sterke nok til at bilen kan løftes i dem. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Sjansen er vel stor for at drivhuset hadde lagt seg flatt langs panseret ved en eventuell nødbremsing... Så litt skrøpelig ut det ja.. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Eelo Sjansen er vel stor for at drivhuset hadde lagt seg flatt langs panseret ved en eventuell nødbremsing... antakeligvis. Men hadde man kjørt pent _nok_ så hadde det nok gått bra.. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Definisjonen på idioter *Host IDIOTER hark* Edit: Sjekk ut det nest siste bildet med han kisen i shorts og skjorte blant mennene i sikkerhetsdraktene, mn favoritt! Jackass DeLuxe liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toy_Gt4 Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Definisjonen på idioter *Host IDIOTER hark* Edit: Sjekk ut det nest siste bildet med han kisen i shorts og skjorte blant mennene i sikkerhetsdraktene, mn favoritt! Jackass DeLuxe liksom... Hahahahaha! Der var det faen meg mye bra! :D :D Siter Billøs og fattig student! :( *Mercedes 190E 2.3 91 mod. *Toyota MR2 86 mod. *BMW 318i 88`mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Definisjonen på idioter *Host IDIOTER hark* Edit: Sjekk ut det nest siste bildet med han kisen i shorts og skjorte blant mennene i sikkerhetsdraktene, mn favoritt! Jackass DeLuxe liksom... Det bilde sjønte jeg ikke? Var forresten morsomt det nederste bildet, med trucken som kjørte utenfor kanten med den bomba frempå! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Det bilde sjønte jeg ikke? Var forresten morsomt det nederste bildet, med trucken som kjørte utenfor kanten med den bomba frempå! Du må da ha skjønt litt?? Tok den ikke med en gang jeg heller. Men se at fyren har på seg veldig lite klær i samme området som de andre har på seg "tykke" sikkerhetsdrakter. Også smiler han i tillegg :D Sikkert en amerikansk turist, hehehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Du må da ha skjønt litt?? Tok den ikke med en gang jeg heller. Men se at fyren har på seg veldig lite klær i samme området som de andre har på seg "tykke" sikkerhetsdrakter. Også smiler han i tillegg :D Sikkert en amerikansk turist, hehehe :D Dokumentarfyr... relativt kjent Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg