Toyotahiace2007 Skrevet i går, 03:20 PM Rapporter Share Skrevet i går, 03:20 PM Hei! Jeg har en Toyota Hiace 2007 modell som jeg sliter litt med. Jeg har en klunkelyd/dunkelyd når jeg kjører på humpete vei. Det kommer spesielt i skarpe svinger i høy hastighet. Noen ganger kan man kjenne at bilen flytter seg litt samtidig som lyden kommer, spesielt ved litt hastighet. Høres nesten ut som at det kommer fra midt under bilen, men tror det er i forstillinga. Det kjennes veldig godt i bilen. Merker ingenting på strøken vei, og det er ingen ulyder fra drivverk. Vet allerede at jeg har gåen foring i bunn av en støtdemper fram, men har vanskelig for å tro at det er dette som er feil. Stabstagforinger ser ok ut, men har kjøpt nye og bytter disse med det samme jeg bytter støtdempere. Har også kjøpt nye bærekuler nedre fram. Noen som kjenner seg igjen i dette og kan peke meg i rett retning når det gjelder feilsøking, noen har kanskje vært ute for dette selv? Mvh, Marius. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg