Gå til innhold

Farlig å kjøre uten luftmassemåler??

Ranger emnet

jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

er ikke skadelig nei, men han går da over på et nødprogram.... Bruker bare MYE mere bensin...

og fuel er ganske dyrt om dagen!

Du kan trygt kjøre uten til du f.eks kommer deg på verksted eller noe..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det slik.. du vil IKKE bestille den på vag!

Om du har mulighet finn den på en høgger i utlandet... helt ny vil jeg tippe på at den ligger urndt 10.000kr MINST......

DU har jo vag..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har innført en sånn retur handel på den på vag, så jg fikk den for 999,- via en kamerat som jobber der:D

Nydelig, og nå går bilen bedre enn den noen gang har gått mens jeg har hatt den.

Så det er de mest velbrukte 1000 kr jg har brukt på lenge!!!

Så gutter m TDI, hvis bilene deres trekker litt dårlig, og det føles som de "henger" litt, så kjøp ny LLM!!!

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jørn bergflødt

De har innført en sånn retur handel på den på vag, så jg fikk den for 999,- via en kamerat som jobber der:D

Som byttedel fikk jeg et tilbud på ca 1300, og det var ikke med kompisrabatt. Men siden bilen min er under 3 år, så fikk jeg det gratis! 3 års garanti på disse ifølge verkstedet her..

LMM'en er på vei, og skal monteres til uka! Det blir fiint.

Audi A4 2.0 TDi Quattro '06

VW Bora 1,9 TDi [90Hk/135Hk] '99

*VW Passat GT SYNCRO 2.3E '87

*Seat Leon Cupra TDI 4x4

*VW Golf II GTi 16v Edition One

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foggyc: Sjekk de tynne vakumslangene i motor rummet ditt, de som har med turbo trykket å gjøre går fra hjernen og i rettning av turboen på min A4 TDI, to av disse hadde gnikket hull på hverandre så turbodraget "falt ut" i et sett.. litt teip og den var likegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider