maccx Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Heisann. Jeg har en 87 740 Turbo Intercooler. Den går bra den. Men jeg lurte på hva kan jeg gjøre med den for å få enda mer "spark" i bilen. Og hva dette koster (siden jeg ikke er noe mekaniker må jeg vel betale for arbeid også) takker for svar. maccx Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Større turbo, høyere ladetrykk, chip, åpent eller insatts filter fra KN eller lign. Ny Kam, ny bunndel(er vel 230ET på din nå skaffe en 230FT/FK) +++++++++++++ Koster fra 500(for filter vel) og opp til så mye du vil og hva du gjør med motor/turbo/girkasse/hjuloppheng/bremser+++++++++++ Er vel noen som sier fra 300-500 Kr pr HK ettersom hvor mye kunnskaper og bekjentskaper du har..... Mvh Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg