ecko Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Jeg hadde tatt min lille "harry tur" til strømstad, på vei tilbake til oslo så holdt jeg på å dra av veien ved fredriksta brua! Var det en hvit skyline? Lyden og baklyktene, som omtrent var det eneste jeg fikk med meg tilsier at det var det, men jeg vet ikke, noen som gjør det?dragcar Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè- Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Det stemmer det. Går en hvit gts her i Sarpsborg. Siter 99' s14a små trimmet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 det er jo herlig! Er det noen som har noen bilder av den? Til og med morra mi reagerte på den Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè- Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Jeg har bilder av den kan kanskje få lagt dem ut senere i dag Siter 99' s14a små trimmet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Det er bra:D :D :D! Er det skilter på den? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by ecko Er det skilter på den? HAHAHA!! beste spørsmålet noengang ... :rolleyes: Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Må vel være samme som var innom på Streetmeet. Hadde ikke noe hvite skilter da. Var hvertfall sinna lyd i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Var ordentlig GOD lyd:D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè- Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Det er den ja.. Siter 99' s14a små trimmet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Andrè- Er det din? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè- Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 nei... Er de eneste bildene jeg har tatt av den. Mørke bilder, men bedre en ingenting. Siter 99' s14a små trimmet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Jøss, begynner å bli noen skyliner i Norge nå... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Kebab gud HAHAHA!! beste spørsmålet noengang ... :rolleyes: Hvorfor? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by awt Hvorfor? fordi det mest diskuterte emnet på dette forumet er Skyline og skilter .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Kebab gud fordi det mest diskuterte emnet på dette forumet er Skyline og skilter .. Ja, er klar over det, men det kunne fortsatt hendt at det var skilter på den. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg