Viking067 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Få sammen en gjeng som tar seg av rydding og å holde folk under kontroll mht burning og annen idiotoppførsel som gjør at en blir utestengt på slike plasser :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Viking067 Få sammen en gjeng som tar seg av rydding og å holde folk under kontroll mht burning og annen idiotoppførsel som gjør at en blir utestengt på slike plasser :-) God ide :) (ikke sarkastiskt ment) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Men.. hvordan åpningstider har ikea i helgene? Ettersom jeg har forstått har di utvida. Hva med f.eks skedsmohallen i stedet da?? Der plager vi vel heller ingen. Ikea furuseth blir vi jagd av gårde av politi bare.. det ble jeg/vi alle gangene det har vært stort treff der... untatt ved jessheim cruisinga da ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 En bom er vel ikke akkurat en hindring folkens. Er ikke akkurat det som er det store problemet. Problemet er vel å finne en plass som er stor nok og som i tillegg ikke har bolig området i nærheten. Synes IKEA på furuseth er et bra forslag. Langt unna folk, stor plass og ikke langt til McDonalds eller Gas Station. Ser ingen grunn til at vi skulle blitt kastet bort derifra. Synes det er jævli kjipt med de som begynte å knuse øl flasker på bakken ved Obs i Lillestrøm. Tåpelig at folk i det hele tatt skal ha med seg drikke på sånne ting. Jeg var uheldig nok å få en jævla gjøk med kjetting lenke på sida, liggende og kravlende bort over bilen. Synes at vi alle burde ta et mer ansvar å "knock si ifra knock" til de folka som gjør det. Sånt ødelegger. Skjer det samme på IKEA settes det nok bare opp en bom der også. IKEA, tidlig Juni, en Lørdag... det stemmer jeg for. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Litt dumt med 5 Juni siden det er treff i Fredrikstad samme dagen. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by fluid IKEA Furuset, fredag 4. juni. hehe.. da jobber jeg :S Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hva med parkeringen på varemessa i Lillestrøm? Der er det i allefall plass nok!!! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by ArneBelinda Hva med parkeringen på varemessa i Lillestrøm? Der er det i allefall plass nok!!! :rolleyes: Er det ikke noen form for bommer eller noe gjerde der a? Uansett hvor vi er så kommer politiet og jager oss bort.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 alltid klar jeg:) en lørdag tidlig i juni er ikke å forakte Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjølstad Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Jeg kommer! Stol på det!!!!! Siter Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:) 1986 Mazda 929 19?? Ascona B 1986 Nissan King Cab 1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo I dag: 1997 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hvorfor ikke ta en bra plass da? feks heia industriområde. Langt fra folk, egen 1/4mile osv Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hva med den nedlagte flystripa oppe ved Gardermoen... Der er det jo en del plass og og egen stripe å race på... Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Jeg er med en varm juni natt:D.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 jah syntest vi bør ha en (racing) stripe ikke noe er fetere en det.. jeg møter opp når som helst hvor som helst. syntest ned lagdte stripa på gardemoen ike høres for ille ut. hvordan er det egentlig på gammle fornebu er det no lignende der?... hadde hvert konge:) (burning er kult og treffet i lillestrømm hadde ikke hvert like kult uten de som stod der så blå røyken dekka hele plassen, men racing er mye fetere å det vil også dra mere folk dit.) :D :D :D :D :D :D :D :D Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hva med 17.mai ? Ny type tog ? Alle tar med Flagg ? Bare forslag Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg