Gå til innhold

4.2" eksospotte til 45$, hva!?

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har ikke jeg helt fulgt med på denne posten, men jeg har hvertfall en mening om svære loff grillere.

Når du først skal sette på en svært potte, så må den passe til bilen. Så lenge bilen er greit stylet og veldig strøken i lakken osv, så kan jo svære potter passe. Men når man setter på en sværing på en gammel sierra e.l som det ikke er styling på og på ingen måte er strøken i lakken e.l, så vil jeg nok si at det blir gjennomført stygt.

En bil jeg synes passer med svær potte er SUPRA ! og det er ikke altfor mange andre biler det passer på.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

øøøh?...

De eksos halene jeg hadde fotoshoppa på bilen min, og den som jeg har på bilen i dag er 100mm det er ikke i NÆRHETEN av det den potta har... Den potta har minst 180mm

4,25" x 2,54 = 10,795 cm som igjen er ca 107mm

Mulig jeg misforstod litt men...

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Destro85

ikke noe effekt spiller jo ingen trille, du har jo hora opp forden til å se ut som en rallybil men den er jo all show no go den da....

får effekt på en turbo bil.... te mer eksos te mer trykk ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4" ser i de fleste tilfeller teit ut. Hvertfall om du har lite hester i bilen din. Vet om en kar som hadde 4" på en civiv med 90 hk. Ikke så veeeeldig kledelig syns jeg. På pysjåen har jeg 2,5" utløp. Noe mer enn det tror jeg ikke jeg hadde orka å ha. Blir litt vel ekstremt med 4" på en 1,9 liter. Hvertfall når resten av bilen gir assosiasjoner til en gammal kar med hatt og stokk i førersetet.

Ser altfor mange eksempler på svæære potter på biler med lite motor. Virker som om de ikke skjønner at det ser teit ut. Morro å dra fra gutta som kjører blodstyla civic med svær loffvarmer og alu vinge bakpå med en stygg 405 med 14" stålfelger og bakkeklaring som en allroad nesten. Er mer fan av all go non show jeg, og ikke motsatt

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår