Gå til innhold

bilder av escorten min(modem warning!)


Kjetilr

Anbefalte innlegg

Originally posted by dalheim

:dude: damndamn :dude: damndamn FIN bil,

 

men hvorfor har du gjort det med castrolmerkene på pansret?

 

Det sitter panser låser under det og da er det påbudt med en slags form for deksling over.. brukte det istedet for gummilapper..

 

+ at jeg fikk billig olje... :)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

ville jeg vært pervers for dere om jeg sa at jeg har lyst til å runke til bilder av baben din?....

 

 

 

:roll: :roll: :roll: :roll: jerkoff Den var bra!!

SINSYKT RÅ BIL!!! Jeg holder selv på å pusse opp en Escort MK2 1600 Sport, Har fått meg en Cossy motor jeg skal sette i den:D

Bare krysse fingrene på at den går ann å få det godkjent:rolleyes: Skal bygge den om til forgasser isteden for turbo.. mangler turbo og eksos til min motor ser du.. så jeg tror jeg skal bygge om.

Koster sikkert skorta, men det er kansje lettere å få det godkjent. pga det ikke er turbo:cool:

 

MVH. Escort MK1 & 2 elsker:D

- 1993 Ford Escort Mk5 1.6 GHIA

x 1991 Renault Clio 1.2 Rn

- 1978 Ford Escort Mk2 Prosjekt

- 1975 Yamaha 400

 

"Life is a bitch, and then you marry one"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde være enkelt å få godkjent.. viktig at en ikke har for mye effekt når en skal på biltilsynet.. med litt "justering" så kan en få det til å gå dårlig..

 

Broren min viste en mk1 med trimmet 2l ohc som de mente gikk bra.. Ville ha bremsepapir.. broren min lagde en lyddemper med lite hull i og bremset på naf.. var rundt 80 hk da med den og ca 135 uten.. Da gikk den gjennom, selv om biltilsynet synes den gikk dårlig .. hehe..

 

 

cosworth sugemotor er tøft det..

 

:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cosworth sugemotor er tullete spør du meg..

tenk slik...250hk MED turbo....toppen 10.000..

cosworth motor med 250hk UTEN turbo....100.000kr!

Er hvert fall det jeg har hørt.

Coswort sugemotor er veldig kostbart.

 

Bilen din så forøvrig veldig gjennomført ut kjetil.. fy søren altså.. ser ut som en skikkelig kjøremaskin det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk bare EN TING jeg har å klage på!...

 

Lysa dine! La de nederste lysa stå slik dem står,men de øverste kan du dra ca ca 10cm nærmere hverandre:)

 

DU har dem i feil stilling...:)

 

hehe. that its. eller "spermfekt"

 

assman kiddie :pisser: damndamn :ssip:

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

cosworth sugemotor er tullete spør du meg..

tenk slik...250hk MED turbo....toppen 10.000..

cosworth motor med 250hk UTEN turbo....100.000kr!

Er hvert fall det jeg har hørt.

Coswort sugemotor er veldig kostbart.

 

Bilen din så forøvrig veldig gjennomført ut kjetil.. fy søren altså.. ser ut som en skikkelig kjøremaskin det der.

 

takk takk..:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

det er faktisk bare EN TING jeg har å klage på!...

 

Lysa dine! La de nederste lysa stå slik dem står,men de øverste kan du dra ca ca 10cm nærmere hverandre:)

 

DU har dem i feil stilling...:)

 

hehe. that its. eller "spermfekt"

 

assman kiddie :pisser: damndamn :ssip:

 

hehe.. grunn til at de sitter slik som de gjør er at det ikke skal hindre kjøling til radiatoren, noe de gjør hvis de er for nærme hverandre..:)

 

Men lysa er plassert nesten slik som gartrac i england gjorde det.. bare litt mer mot midten enn det var på de escortene de bygde.. Har brukt lyktebraketter fra gartrac og sveist på "hurtigkobling " så en kan ta av lysa ved å løsne 2 vingmuttere og 2 8mm unbrako og en hurtigkobling på ledningene.. gjort på 1 min..:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår