Aero Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Måtte bare ut og ta noen bilder i dag etter polering og herjing, og selvsagt klarte jeg ikke å la dem være ifred :p Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Diskret og lekkert utført! Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 bli kvitt felgene! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Tape-R bli kvitt felgene! he he. enig.. men typisk saab... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Kjetilr he he. enig.. men typisk saab... Litt smak og behag tror jeg vel :) Personlig mener jeg at Aerofelgene kler denne bilen vanvittig godt, og det er vel den eneste bilen som kan se bra ut med tre-spoke felger :) Dessuten tror jeg du vet hvor og når bildet ble tatt Kjetilr ;) Hvem kjører bortover der tro? :op http://www.home.no/kjetilros/bilder/P5090013.JPG Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 kanskje litt rart at det ikke er noe særlig skygge under bilen.. eller... jaja.. dere skjønner vel hva jeg mener.. Saab har alltid hatt spesielle felger.. Bare se på de felgene til 9-5 som har forskjellig størrelse på "eikene".. ser jo fryktelig rart ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Aero http://www.home.no/kjetilros/bilder/P5090013.JPG DÆÆÆMN 6 schvære suppeskåler :D hvor mye lys trenger du egentlig? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 man har aldri nokk lys! jeg hadde 6 slike med 140w pærer på min rally fiat!...... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg