Gå til innhold

Hva har dere som interesse utenom bil?

Ranger emnet


Lars

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dama klager at jeg har alt for mange hobbyer :)

 

-Jeg holder masse på med musikk... Jeg spiller bass,gitar og trommer, spiller masse rock/heavy/punk/emo +++ . Jeg driver også med produsering elektronisk musikk i alle mulige former, både med PC og litt synther.

 

-Jeg er jo en nerd, så litt tid foran PC`n blir det jo alltid. For tiden er det mest internett og litt spilling.

 

-Dama krever "litt" tid, men vi treffes for det meste i helgene. Hun stjeler da den tiden jeg egentlig burde brukt på

:dude: beer :skål: :???: yodude drunk :D

 

-siden alle kameratene mine er like mongo som men, så tilbringer jeg en del tid sammen med de.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Masse sunn ungdom her inne :D

 

Mine intresser er veldig alsidig, og veldig likt det dere andre over og sikkert etterhvert under meg intriserer dere for..

-Biler

-Båter

-Fly..... Som forøvrig styrta på søndag. Glad ikke jeg satt ombord :D (RC-fly ja)

-snowboard/slalom

-vannski

-Må nesten skrive damer og da

-Snekkering

-Musikk/film

-Stereo Hjemme og i bil

- :Dbeer :???: yodude damndamn

 

Eeee... Alt som er morsomt, og koster det flesk i tillegg, da er det hobby'n min

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Paintball. Spiller på ett lag som heter E-MAGine.

 

Var i England i høst å spillte på Campaign Cup på Crystal Palace i London. Det var drit kuult :D

Var litt u-heldig med noen av kampene :( Vant 4 av 10 kamper...kansje ikke SÅ jævlig dårlig men...

 

Bilde er fra rett før brake'n i ett av spillene på "engel-banen" jeg er i midten av bilde...

post-816-13804850408525_thumb.jpg

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Bra det er noen som liker båter oxo

Holder på med et prosjekt. speedbåt prosjekt på 15 fot og med en motor på mellom 70 og 115 hk. 2 båter i landet av den..merke e Prestige:D

 

Får bilder snart når jeg står i garasjen med noen kompiser og pusser for harde livet. Visst jeg får lov å ligge noen bilder ut??

Dette er jo et bilforum, men 1 båt kan da ikke skade;)

 

Lurer oxo på om jeg kan få lov til å klistre logoen til Bilforumet.net på siden av båten. Det hadde vært kult.

 

Båten skal bli marine blå med svart bunn og et stort superman merke på dekket:D og neon belagt inni

:cool:

Båten har et *Trans am skrog;) ..driit tøft;)

sender inn bilder når eg får de.visst eg får lov da?

;)

 

 

 

Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår