Gå til innhold

Hva har dere som interesse utenom bil?

Ranger emnet


Lars

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bruker en del tid foran PCen (diverse forumer, noen bilspill, irc, osv.)

 

Jeg og 2 kamerater har en Gokart vi kjører når vær og forhold tillater det... GoKart er noe som kan anbefales på det sterkeste. Vi kjører ikke noe løp eller.no, kun "trening" og for egen fornøyelse. Men dritgøy fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe annet en bil og pilsing da???? Hehehe.........har hørt rykter om noe damegreier men de er bare ute etter penger åsså syter de så jævlig.Stemmer ikke det Mrs Aero ?? Hehehehe......:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D For å være litt seriøs.Bil,bil,bil,pilsing,gode filmer (Tyske kultur-filmer) musikk,offroading selv om jeg bare har prøvd det et par tre ganger.Offroading mener jeg med 4wd biler som Suzuki,Land Rover,Mitsubishi Pajero osv.......offroad-trial kalles det vel på fint

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

:D Bra det er noen som liker båter oxo

Holder på med et prosjekt. speedbåt prosjekt på 15 fot og med en motor på mellom 70 og 115 hk. 2 båter i landet av den..merke e Prestige:D

 

Får bilder snart når jeg står i garasjen med noen kompiser og pusser for harde livet. Visst jeg får lov å ligge noen bilder ut??

Dette er jo et bilforum, men 1 båt kan da ikke skade;)

 

Lurer oxo på om jeg kan få lov til å klistre logoen til Bilforumet.net på siden av båten. Det hadde vært kult.

 

Båten skal bli marine blå med svart bunn og et stort superman merke på dekket:D og neon belagt inni

:cool:

Båten har et *Trans am skrog;) ..driit tøft;)

sender inn bilder når eg får de.visst eg får lov da?

;)

 

 

 

Lars

 

Høres morsom ut! Seff kan du lagge alt ut her om båten din! Lag deg en tråd i off topic så kan du gjerne legge ut bilder osv? SÅ kan vi følge med hvordan det går.. ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja...

-Bil

-Båt(bor jo ved sjøen så)

-Dykking

-Sykling (villmanns-sykling i skauen altså, ikke sånn "midt i veien" idioti)

-Pusse opp huset

-damer

-party party

-data(litt ihvertfall)

og bil da...

Får egentlig bare tid til å drive med bil, begynner å bli så mange av dem...kommer sent hjem hver dag, klår litt på dama, snur ryggen til og sover. Så står jeg opp før henne og reiser på jobben igjen...sosialt?-NEI!!

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Hehehe.........har hørt rykter om noe damegreier men de er bare ute etter penger åsså syter de så jævlig.Stemmer ikke det Mrs Aero ??

Nja, vet ikke det...

Det fins vel en årsak til at jeg er singel...orker ikke med mannfolk som bare syter o klager om at "Du har finere bil enn meg, det er urettferdig...bla-bla-bla..." Nei, livet er herlig som singel. Lever for min bil o min hund som sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her at mangen har dykkesertifikat. Hvilken sertifisering har dere?

Erfaring spiller ingen trille. Bare nyskjerrig på sertifiseringen.

 

Selv har jeg bare rukket Rescue Diver. Skal gå for Master. Men fikk dykkesyke i Mars. Har enda ikke lov til å dykke. :(

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår