opel_ Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 jeg mener valdresmarken er 9-11juli og mener det skulle vært MASSE rånere der da..det er mange fra før.pleier og være masse opler med 16v turbo.lancer evo,toyota supra åsså videre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 fagernes? trodde valdres var ganske schvært jeg.. litt snål topic du har laget, menmen..velkommen til bilforumet.net, her får du det fett.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 hehe kjett lite 16v turbo opel i valdres ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 hmm..familien har hytte like ved Fagernes.. kanskje jeg skal ta en tur oppover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by opel_ jeg mener valdresmarken er 9-11juli og mener det skulle vært MASSE rånere der da..det er mange fra før.pleier og være masse opler med 16v turbo.lancer evo,toyota supra åsså videre.. Tviler på det kommer så mange AKKURATT den datoen;) *hint,hint* Gatebil....*host* Rudskogen Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg