civic_girl Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Haha...egen bussang? Seriøst? En egen sang som noen har skrevet til dere? Glad jeg er fra bygda, jeg....Store gleder koster ikke så mye der :D Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by civic_girl Haha...egen bussang? Seriøst? En egen sang som noen har skrevet til dere? Glad jeg er fra bygda, jeg....Store gleder koster ikke så mye der :D Vi og har egen bussang, skrevet av en lokal rap'er og spillt inn profft. Bare tøft det:) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 det er ikke den las locas sangen? ellerno.. for jeg kjenner en jente i asker.. og søstra hennes er med på no russebuss greier.. og de spilte den sangen HELE tida når jeg var der.. :( Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Överladdaren Beklager, men man har det faktisk kulere på buss enn i van. Større plass og flere mennesker gjør at man ikke bare sitter og prater med de samme menneskene hele tiden. Dette er selvfølgelig helt subjektivt, men etter å ha spilt på en del russetreff etc er det den oppfatningen jeg sitter igjen med. Jeg personlig ville nok hatt det bedre i en van enn i en buss tror jeg. I en van så har du bare dine beste kompiser, men om du er sammen med 20-30 stk på en buss så er det minst en som du misliker og kommer til å irritere ræva av deg hele russetida. Men som sagt, jeg tror dette er opp til hver enkelt. Sikkert fett å ha buss, men tror nok jeg helle ville hatt en pen van. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 vi kjøpte vår GMC 2500 1989 model for 18000kr..ferdig registrert og Eu godkjent..med skinn og AC..kjørte med pigg dekk..sjekka aldri olje eller filter eller noe som helst..fikk på fet grafittiting..(mest blå!) kalte den BlueDevil og kjørte..fett anlegg også..kjørte først i russetoget i Oslo i 2001...lenge leve OHG russen :cool: ps..og det er faktisk mer moro med van..trenger ikke stresse med å få tak i sjåfør for å dra hit og dit..bare å sette seg i bilen og finne småbarn man kan dynke :D Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Høhø vi har en ganske fet busssang laget av noen ullernrappere.. Orph hvis vi møter dere igjen er det bare å lete etter meg... Jeg er han kjekke som liksom er kul og sånt! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Her er bussen til en kamerat av meg: Norskt flagg over hele bussen, logo som består av ostehøvel og binders og denne bussangen. Kunne de kalt den noe annet en NorwegianDelight? Dette er bussen til en annen kamerat av meg: Twilight. Den ble faktisk kåret til årets lysbuss. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Vel, jeg er så heldig og være lærling og ikke ha tid til og være russ, ellers så ville dere sikkert sett meg på Storm eller en av de andre Eikeli bussene.. :) Og ja, det er veldig normalt og ha egene buss sanger, noen bruker mye penger på dyre artister mens andre lager selv med hjelp av venner osv. Eikeli er jo som kjent de verste av de verste til og bruke penger på buss, og det er pga ryktet skolen har fått.. folk søker seg til eikeli pga russetiden :) Jeg kan bare snakke for storm, siden jeg har en haug med venner og bekjente på den.. og de har 17.000 pr person utbetalt, pluss en del fellesjobber i tilegg.. de er 25 eller 26 stk på bussen.. så da kan man jo røft regne: 25x17.000 = 425.000 Og det er uten fellesjobbene og sponsor penger.. Så dvs at de ligger vel på rundt 600.00 skal jeg tro..anlegget er rimelig sykt og kan bli sett her: Funker greit nok det ja :) Jeg missunner dem noe grønnjævlig for dette er noe jeg også vil oppleve :) hehe, men men utdanning først.. Premium sin storskjerm har forresten en verdi på 16mill, nok det ja.. Det som er dog kjipt med en så stor rigg er tiden det tar og sette den opp og ned.. Storm kjørte opp natten før Lillehammer og dra mye senere enn de fleste andre busser pga rigging :) http://www.storm04.no! Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by triggerhappy Vi og har egen bussang, skrevet av en lokal rap'er og spillt inn profft. Bare tøft det:) Hvem da? Ultralyd? Tral? :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Vi har fått Oral bee og pimp lotion til å mekke sang til oss: (de)licious theme Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 jeg var liksom i asker i 2 dager.. og besøkte søstra til en av de derre "russenerde" jentene... hørte den JÆVLA "las locas" sangen sikkert 50 ganger.. blei så lei.. *GRRRR* Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by wicky124 vi kjøpte vår GMC 2500 1989 model for 18000kr..ferdig registrert og Eu godkjent..med skinn og AC..kjørte med pigg dekk..sjekka aldri olje eller filter eller noe som helst..fikk på fet grafittiting..(mest blå!) kalte den BlueDevil og kjørte..fett anlegg også..kjørte først i russetoget i Oslo i 2001...lenge leve OHG russen :cool: ps..og det er faktisk mer moro med van..trenger ikke stresse med å få tak i sjåfør for å dra hit og dit..bare å sette seg i bilen og finne småbarn man kan dynke :D Du må være en av få ohgruss som har tilbrakt russetiden i en van og ikke en buss :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 rad3on: skjønner hva du mener. natt til søndag i stavanger hang jeg en god del i las locas bussen (kun fordi de har en vannvittig deilig seng bakerst). virka som om de bare spilte to sanger, bussangen dems og en annen irriterende en. "come on,and sleep with me,come on why dont you sleep with me". gikk ca sånn i 5 min. er forresten på samme buss som triggerhappy Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 er ikke russ før neste år, men jeg gleder meg:D tenkte vi skulle kjøpe golden jubilee bussen, fra ohg,pers,heltberg osv. vi SKAL inn i ringen, og med vårt budsjett skal det gå greit ;) van er latterlig, er ikke mye billigere med tanke på at på bussen blir kostnadene delt på MANGE iforhold til van som det er et par stk på bare, og du slipper å krangle om hvem som skal kjøre, i buss så har du jo fast sjåfør. storm bussen i år er syk, eikeli russen bruker mye penger, men discovery, fra persbråten, har brukt mer, men har ikke like sykt anlegg siden de ikke ble sponsa av stone audio. men for dere van russ, skal vinke til dere fra ringen på alle treff neste år;) Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Golden er ikke russ før neste år, men jeg gleder meg:D tenkte vi skulle kjøpe golden jubilee bussen, fra ohg,pers,heltberg osv. vi SKAL inn i ringen, og med vårt budsjett skal det gå greit ;) van er latterlig, er ikke mye billigere med tanke på at på bussen blir kostnadene delt på MANGE iforhold til van som det er et par stk på bare, og du slipper å krangle om hvem som skal kjøre, i buss så har du jo fast sjåfør. storm bussen i år er syk, eikeli russen bruker mye penger, men discovery, fra persbråten, har brukt mer, men har ikke like sykt anlegg siden de ikke ble sponsa av stone audio. men for dere van russ, skal vinke til dere fra ringen på alle treff neste år;) Er russfeiringa blitt en kamp om hvem som klarer å svi av mest penger og som kan spille høyest musikk? Trodde det var meninga å ha det gøy og feire at gymnaset var over jeg. Vi skal ha van og vi synes det blir mye artigere med van framfor en "hei her er jeg med pappas penger" buss. Gidder ikke ramse opp det som jeg ser på fordelene med van for du er jo tydligvis fast bestemt på å ha buss. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg