Integrale Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Anne_- Begynner nesten å grue meg til russetida jeg. det håper jeg bare er NESTEN! hehe. greit nok at man er sliten den 18.mai, men så har det jo vært dyreartig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 trodde topic var å legge ut bilder av russebusser/biler..... 7 sider og 6-7 bilder er jo ikke all verden da......men de bussene som var lagt ut var jo tøffe da... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 buss er buss for meg værtfall..ingen buss er rå Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by jallis trodde topic var å legge ut bilder av russebusser/biler..... Jada masa. Sjekk her: http://www.bilforumet.no/topic/28984-s-dodge-b300-russebilen-fra-hælvete-hbo-10-000/?do=findComment&comment=312604 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by BMW-328 buss er buss for meg værtfall..ingen buss er rå Hvis du bare sittet på med rutebusser er det ikke rart at du har det inntrykket, men når du er på vei opp lierbakkene og får en Scania BR116 i rompa som blinker med lysene og presser deg opp bakken er kanskje ikke buss så kjedelig lenger. Har selv sittet på opp lierbakkene i en Scania CR112 rutebuss i over 140 km/t, og det var da det gikk opp for meg at buss ikke var så dølt likevel. Legger inn et bilde av CR112'n slik den ser ut i dag... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg