MrControl Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Har nå nettopp satt på hjul(rondel 58 - 17x10 og 17x8.5). har og valset endel, men det subber enda en del. det jeg lurte på er hva dere anbefaler av senking. Jeg trenger ca 1" høyere bak, og STIVERE, så skulle alt være topp. Må jeg kjøpe justerbart understell for å få til dette eller vet dere om noe? jeg vet ikke hvor mye m3 er senket org. noen som vet? og vil jeg merke stor forskjell med og gå ned til 35 profil bak istedenfor 40 som jeg har nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 m3 er senket 15mm bak.. Så det eneste som kan brukes vil da bli campingfjærer.. Ville vel være den eneste i norge med 10", m3 og campingfjærer.. :) Prøv heller 35 profil, bedre stabilitet og emda stivere bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 du tror jeg vil merke stor forskjell på å gå ned på 35? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullhead Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by MrControl du tror jeg vil merke stor forskjell på å gå ned på 35? Vil nok ikke merke noe kjempe forskjell men endel vil du merke. Vis det ikke går med 35 går du ned enda litt til......ikke vals....gjør heller heel jobben med bredding... Siter 0-100 på 9,2 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg