Gå til innhold

Noen bilder fra RS2 sin garasje

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Originally posted by famir

Har du store planer for RS2`en eller?

Skal den bli hard å slå til våren? :)

Nå skal det først byttes mye slite deler. Kanskje det kommer en støre Turbo, ny eksos, ny Chip, får pris på nytt understell i morgen håper jeg. Om den blir vanskelig å slå tror jeg ikke. Men du får ikke se den på banekjørin merre. Men bilen blir å se. Bygger en MK1 til banekjøring. Den kommer vel bare til å gjøre det bedre fra 60km/t og oppover. Har defekt synkronisering mellom 1 og 2 gir, dette skal det ikke gjøres noe med. Grunnen til dette er at da MÅ jeg ta det pent i staretn :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

samme bremser som jeg jo,jeg har kw,med gule toppjust.koni framme. Det er et greitt oppsett på svingete vestlandsveier. :D

viss du har en grei pris på eksos kan du si ifra lurer på hva jeg skal gjøre med den. har en kkk 26-27 på hånd for ca. 10 000,-

lurer på det og manifoil. :D :D

vel vel lykke til med bilen, blir det mtm chip på deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

:)

samme bremser som jeg jo,jeg har kw,med gule toppjust.koni framme. Det er et greitt oppsett på svingete vestlandsveier. :D

viss du har en grei pris på eksos kan du si ifra lurer på hva jeg skal gjøre med den. har en kkk 26-27 på hånd for ca. 10 000,-

lurer på det og manifoil. :D :D

vel vel lykke til med bilen, blir det mtm chip på deg da?

Hvordan bil har du da? Mulig at jeg spør dumt nå men er ikke KW fjører og demper i et? Jeg har oxo en 26-27 på hånda. Eksos kommer på ca 5000-6000,- tenker jeg da fra downpipen og bakover. Uten katter. Lurer på bare en lyd demper.

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Fan va schysst.. er det ledig plass til Lupo`en min i garasjen din, eller? syns jeg så litt plass bak på en kommode der.. ;)

Sweet sted å mekke.. :cool:

Ja det er god plass der nå men du skulle ha sett forige uke da sto det en MK1 der oxo + 1 1/2 MK1 i deler + RS2'n da var det trangt. Ja det er deilig med plass å skru. Men må ut med en gang det blir is og snø ute. Er visst noen som ikke gidder å skrape is hjemme

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KW bruker Koni Innsatser i settene sine. Så demperen som sitter inni KW settet er altså en Koni demper.

Får dem vel med andre billigere også kanskje. ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

KW bruker Koni Innsatser i settene sine. Så demperen som sitter inni KW settet er altså en Koni demper.

Får dem vel med andre billigere også kanskje. ?

Takk Loppa nå skjønte jeg det med en gang har tenk litt det det der ser du:D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider