Hans Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Kaksa Kva du betalte for den bilen du har bilete av i signaturen din igrunn? Heheh, bytta den til meg mot en annen bil.. Den ga j 25K for ;) Tviler på at den taper seg i verdi... Er ikke no vits i å kjøpe de dyre modellene... -er vel mer skjeldent å se en 75` enn å se en 70 spør du meg... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hvilken modell man vil ha avhenger helt av om man skal ha en bil å KJØRE med eller ikke. Er man som meg og skal ha en bil å KJØRE er det beste å kjøpe den billigste modellen og bygge den opp slik man vil ha den. Det er flere fordeler med 2dre generasjon Camaro: - Den har veldig god geometri i forstillingen i forhold til den elendige geometrien i forgjengeren - De har ofte skivebremser på alle 4 hjul - Kom med 8,5" 10 bolt eller 12 bolt bakaksel. Jeg er ikke helt sikker på hvilke (eller om) modeller som kom med 12 bolt riktignok, men 8,5" 10 bolten er nesten like sterk og lettere. - Personlig syns jeg 70-73 med splitbumper er en av de råeste US bilene ever, men de er veldig avhengig av riktig farge og felger i forhold til en del andre modeller. - De kan fåes svært billig i basismodeller med små motorer (som man selvsagt bytter ut til noe moderne og bedre uansett) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Man kan jo komme over kupp iblant disse også. Her er min -73, originalt Z28 fra fabrikk, men var bytta til Ford 400M truckmotor og forsterka C6 automat av tidligere eier.. Starter uansett, og sterk som en skogbjønn helt fra tomgang. Helt fri for rust, men rullemala med benga og kappa framfjærer. Men den sitter som et klister på veien bare det er tørt asfaltdekke. Ellers fungerte allt forutenom speedometer og turteller. Det sto et scoop på panseret også, men det var så stygt at det heiv jeg.. :op: Skal ha anna scoop/panser etterhvert.. Ga 5 lapper for denne bilen.. Tror ikke jeg overdriver om jeg sier at 50lapper for denne vil fortsatt være et kupp av dimensjoner?! Men den er ikke til salgs altså, ikke for 250 engang! Denne har jeg blitt altfor glad i! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Man kan jo komme over kupp iblant disse også. Her er min -73, originalt Z28 fra fabrikk, men var bytta til Ford 400M truckmotor og forsterka C6 automat av tidligere eier.. Starter uansett, og sterk som en skogbjønn helt fra tomgang. Helt fri for rust, men rullemala med benga og kappa framfjærer. Men den sitter som et klister på veien bare det er tørt asfaltdekke. Ellers fungerte allt forutenom speedometer og turteller. Det sto et scoop på panseret også, men det var så stygt at det heiv jeg.. :op: Skal ha anna scoop/panser etterhvert.. Ga 5 lapper for denne bilen.. Tror ikke jeg overdriver om jeg sier at 50lapper for denne vil fortsatt være et kupp av dimensjoner?! Men den er ikke til salgs altså, ikke for 250 engang! Denne har jeg blitt altfor glad i! :D DET kaller jeg ett KUPP! Jeg vil også finne noe sånt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg så en 75 camaro gis bort for noen månader siden, men var for langt å reie å hente den. Hadde det vært en 70-73 skulle jeg henta den uansett hvor langt borte det var ;) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Jeg så en 75 camaro gis bort for noen månader siden, men var for langt å reie å hente den. Hadde det vært en 70-73 skulle jeg henta den uansett hvor langt borte det var ;) Hvor finner dere sånt da? Hadde det vært 70-73 ja... Jeg vil ha en 70, de er best med tanke på typegodkjenninga som kom i 71 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Skal du ha en god bruksbil som kjører bra, ville jeg satset på 74-81 Camaro og lagt de pengene du sparer, fra å kjøpe 70-73, i understell + div. Ditsj 15" felger med balonghjul og kjør på med litt mer pro touring stil, og du vil stortrivest bak rattet! Anntal ettermarkedsdeler har blitt veldig bra og nye performance-deler kommer stadig til denne generasjonen, mye takket være større interesse rundt 74-81 pga. sky high priser på 67-73 camaro. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.