prizma Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Gunnar Hoines Bestilte mine 8 oct. Dum(?) som som jeg var trodde jeg det skulle gå fortere om jeg forhåndsbetalte... Ikke fått noe(unntatt bekreftelse på mottat best.) Får ikke svar på PM... Edit: etter endel purringer komm svar om at de var sendt. Fikk nye ettersendt p.g.a treg postgang. 1.sending kom i posten idag, 11 des. ikke bra, reklamere da vettu, så du får noe ekstra! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allengero Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by prizma i shoppen trenger vi: isskampe skitholder soting ... Drit-holder er vell noe vi alle trenger? :D Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Allengero Drit-holder er vell noe vi alle trenger? :D hehehe, der ser man hva so skjer med "leifer" skulle være skiltholder ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Skiltplate har vi jo fra før. :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Dr_S Skiltplate har vi jo fra før. :D skal du alltid ødelegge folks poenger? - det står hva vi trenger :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 ville bare si at jeg venter på mine fortsatt, og det er vist ikke respons på PM heller. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 nice med webshop!- er dette feilpost eller? * jeg så et helt blått skilt, med refleks selvfølgelig, merker CD xxxxx aner ikke hvorfor den bilen jeg så hadde det, men det var ille fett! i shoppen trenger vi: isskampe skitholder soting klistremerker caps solbriller t-shorter rutesenker kopper og krus kulepenner NØKKELRING etc småstasj. Enig med deg hadde vært kult å ha noe av dette da.. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Enig med deg hadde vært kult å ha noe av dette da.. JEG MÅ IALLEFALL SNART FÅ RUTESENKER :D da hadde det vært fett med bilforumet.net iallefall... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 venter fortsatt...og det er null svar å få fra marius. angry for no drit! Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nanna Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 JEG MÅ IALLEFALL SNART FÅ RUTESENKER :Dda hadde det vært fett med bilforumet.net iallefall... Hva i alle værdens land og dager er en rutesenker??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hva i alle værdens land og dager er en rutesenker??? Vil tro han mener "toppstripe" eller "streamer", slik som man klistrer øverst i ruten(frontrute/bakrute). Omtrent der som mange ruter har originalsoting for å dempe sol, bare at disse rutesenkerne gjerne skal dekka halve ruta helpme Men bevares, dersom man holder den i moderat størrelse så kan det jo være fint ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hvor er webshoppen egentlig? Alle linkene fører bare til fremsiden, og blind som jeg er ser jeg ingen link til webshop... Kunne tenkt meg plater jeg, har alle motatt varene sine eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er vel kanskje det at webshopen lå på bilforumets startside, før den ble borte, og siden den ikke er der lenger, blir man henvist direkte til forumet? Ikke vet jeg, bare en teori... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hvor er webshoppen egentlig? Alle linkene fører bare til fremsiden, og blind som jeg er ser jeg ingen link til webshop... Kunne tenkt meg plater jeg, har alle motatt varene sine eller? Over ett år gammel tråd.. Er vel ikke noe web shop lengre?.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Så det går altså ikke ann å kjøpe skiltholdere lenger? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg