MeSs Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Denne ser jo rimelig grei ut! Noen som har noen anbefalninger? tenker jeg kjøper hele pakka jeg :D bare for å være sikker, politiradio, laserjammer og radarvarsler! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Er lov å lytte på politiradio, men kun hjemme. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by awt Er lov å lytte på politiradio, men kun hjemme. er lov å lytte på politiradio, men ikke mens du er i bevegelse. tror det er fordi at de skal ha mulighet til å peile deg inn hvis du begynner å sende, pluss at du ikke skal ha varsling i bil... men, hvem står stille med en politiradio etter at du har blokkert trafikken på et nettet? :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 MeSs hvem selger denne ? har vært på jagt etter en laservarsler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Hawkon er lov å lytte på politiradio, men ikke mens du er i bevegelse. tror det er fordi at de skal ha mulighet til å peile deg inn hvis du begynner å sende, pluss at du ikke skal ha varsling i bil... men, hvem står stille med en politiradio etter at du har blokkert trafikken på et nettet? :D Ingen lover sier noe om bevegelse eller noe, men det som begrenser bruk av scanner er denne paragrafen (som nevnt tidligere): § 13a. Forbud mot varslingsutstyr o.l. i motorvogn "I motorvogn er det forbudt å besitte eller bruke utstyr som har til formål å varsle om eller forstyrre trafikkontroller. Forbudet omfatter utstyr som blokkerer, mottar eller sender signaler fra eller til utstyr for kontroll og overvåkning av trafikk." Dvs. du har ikke lov å bruke scanner motorvogn. Men ellers er det greit. Ellers har jeg en personlig omgåing av paragrafen, siden jeg sjelden/aldri hører om kontroll og overvåking av trafikk på radioen (hvert fall de vanlige politifrekvensene). Men dette er jo aldri blitt avgjort i noen sak såvidt jeg vet, så det er vel litt åpent frem til det foreligger en klar dom... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by darkwih MeSs hvem selger denne ? har vært på jagt etter en laservarsler :) darkwih: http://www.laservarsler.no Hvis du kjøper den, test den a ;) Men noen som har noen anbefalninger!!!??? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallo_kenneth Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Var det noen som sa streaming av politiradio på nettet? ;) http://politi.oslocity.org/ Siter [o] 94 VW Golf tdi [x] 83 Mitsu Galant [o] 90 Volvo 740tic [o] 78 Volvo 244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg